NU MA PUP CU SANTAL. M-am saturat de buze in reclame. Aceeasi dorinta, pasiune, sexualitate acolo unde se mananca si se bea nu ma mai incita. Dupa Kandia, care nu a avut o idee tocmai originala cu buzele din care se scurgea ciocolata, Santal face apel la aceeasi arma pentru a excita gusturile consumatorilor. Desi Santal se bucura la un moment dat de o notorietate pe piata racoritoarelor, comunicarea marcii a venit sa contrazica pe deplin acest lucru. Sloganul "Passion for fruit" (Pasiunea pentru fruct) traduce ceea ce imaginea spusese deja. Conturul buzelor din imagine se termina intr-un desen, intr-o creionare ce se vrea artistica, incercand sa sugereze forma buzelor. Design-ul este trimis din Italia si adaptat de agentia de grafica Genius, care detine contul local.
LA NIVEL HEINEKEN. Dupa recenta lansare oficiala de la Club Bamboo, berea Heineken se produce acum si in Romania, la Brau Union. Ca o marca ce se respecta, Heineken a ajuns si pe Litoral cu o promotie consistenta. Fiind o marca de notorietate mondiala, Heineken nu a operat nici o modificare la nivelul sloganului, acesta ramanand acelasi: It could only be Heineken (Nu poate fi decat Heineken). Marca e sustinuta cu succes si in plan virtual prin www.heinekenmusic.ro, un site realizat intr-o maniera occidentala. Promotia "Esti un star", care mizeaza pe interactivitate, publica pe acelasi site si poza consumatorului, daca acesta e surprins de promotori in timpul degustarii berii cu pricina.
Citește pe Antena3.ro