x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun SUFLETUL COMERTULUI/Info

SUFLETUL COMERTULUI/Info

22 Mar 2005   •   00:00

23 MARTIE 2005
POST-PRODUCTIE AMERICANO-ROMANA. Chainsaw Europe, prima casa de post-productie digitala din Romania, este sucursala europeana a Chainsaw-Los Angeles. Bill DeRonde, manager si editor american, a decis aceasta extindere in urma unor analize de piata. Utilizand sisteme performante de editare cu tehnologia AVID, compania asigura consultanta si suport pe parcursul intregului proces de editare. Chainsaw are experienta in productia de film, emisiuni tv si spoturi publicitare.

DANKE TE FACE NEAMT. A fi german sau "made in Germany" inseamna sa te bucuri din start de un anumit prestigiu. In mentalul romanesc, neamtul e un tip practic si riguros, iar produsele germane sunt de calitate. Este ideea de la care pleaca spotul celor de la NextCap pentru vopseaua Danke.Vopsind cu Danke te poti contamina de spiritul lui Goethe si, ca prin minune, te poti trezi graind nemteste. Spotul atrage prin simplitate, prin naturaletea si nota de umor a dialogului dintre Nucu si sotia sa.

VISA O NOUA IMAGINE. Noul logo Visa comunica evolutia Visa International, care ofera clientilor sai noi oportunitati de plata. "Noua imagine inglobeaza trasaturile brandului Visa si valorile sale: incredere, acces, libertate, control si forta pe care o confera posesorului, oferind o imagine proaspata si contemporana", declara Catalin Cretu, manager zonal pe Romania si Bulgaria. Logoul isi pastreaza culorile care l-au impus (albastru, alb si auriu), schimbarea fiind la nivel de design. Creat in 1958, logoul a suferit multe modificari de-a lungul timpului, ajungand astazi la o forma epurata in care litera "V" este evidentiata prin marcarea sa cu auriu. Intarirea initialei se justifica prin aceea ca, in Europa, aceasta va fi folosita de sine statator, de exemplu in "V PAY" - o noua modalitate de plata. S-a renuntat la utilizarea bannerelor care induceau ideea ca Visa ofera un singur serviciu.

PRIETENI SI FOTBAL. Bergenbier, sponsorul principal al echipei nationale, propune noi spoturi TV in care protagonistii sunt jucatorii echipei nationale. Spoturile au fost realizate de agentia Momentum, pornind de la ideea creativa: "Mai mult decat coechipieri, prieteni" si au fost turnate la Hotelul Irisa in mai 2004, sub regia lui Radu Munteanu. Spoturile vor fi difuzate pe Pro TV, Antena 1, TVR, Prima TV, in perioada 19-30 martie. (Eliza Dumitrescu)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului