x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun SUFLETUL COMERTULUI/INFO

SUFLETUL COMERTULUI/INFO

17 Mar 2005   •   00:00

18 martie 2005
PRIMOLA, NESCHIMBATA. Ultima campanie de publicitate pentru ciocolata Primola poarta semnatura Agentiei de publicitate Saatchi & Saatchi. In acelasi registru al consecintei extreme, dar nu la fel de accentuata ca pana acum (vezi spoturile precedente cu copilul si alarma de la masina), marca Primola ramane aceeasi ciocolata pe care nu o poti imparti cu nimeni. In primul spot, in care femeia ii face toate placerile barbatului, trece printr-o cursa terifianta cu motocicleta (vezi foto), merge pe stadion si suporta zgomotele infernale, il lauda cand vine acasa cu un pestisor sfrijit, adica o sotie dedicata vietii de familie si foarte iubitoare. Toate insa pana la ciocolata cu pricina, aceasta este o placere personala. Acelasi lucru il face insa si barbatul in spotul doi, din aceeasi serie.

FRUCTE LA SUPERLATIV. Campania la Danone Frutissimo, realizata de Young & Rubicam, scoate din monotonie comunicarea la iaurturi, dand o nota tonica acestor produse asa de chinuite de creativii de pana acum. Clipul tv, in care atmosfera anosta a unui birou este tulburata de izbucnirea de vitalitate a unei angajate care consuma un iaurt Frutissimo, se deruleaza intr-un ritm alert. Ideea de nebun frumos si ludic se regaseste si pe afisele in care tineri si tinere fac clovnerii cu fructe uriase. Melodia Loredanei Groza, folosita in spot, incearca sa-i dea conceptului o savoare locala. Noile iaurturi Danone nu sunt unele obisnuite, ci cu fructe vesele. La superlativ este mesajul acestei campanii.

DE ZIUA TA, FEMEIE. Pe data de 8 Martie, compania LG a rasfatat femeile oferindu-le un tur pe platourile de filmare a telenovelei "Numai iubirea". Jurnalistele au avut ocazia de a vizita casa arhitectului din "Numai iubirea" - Alexandru Papadopol. In locatia respectiva, presedintele LG a profitat de ocazie si a prezentat ultimele produse lansate pe piata de companie. Aspiratorul fara sac de praf, cuptorul cu microunde care iti incalzeste laptele si-ti face paine prajita in acelasi timp, au fost cateva dintre produsele care au cucerit femeile de ziua lor. Un alt cadou frumos l-a constituit prezentarea unor decoruri cinematografice menite sa te intoarca in trecut: Anglia secolului al XVII-lea si Franta anilor ’20.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului