x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun SUFLETUL COMERTULUI/INFO

SUFLETUL COMERTULUI/INFO

15 Feb 2005   •   00:00

16 februarie 2005
IN VARF DE MUNTE. Din luna februarie, Bergenbier isi schimba tinuta. Prezenta intr-un ambalaj inovator, Bergenbier rupe conventiile o data cu introducerea noii forme de ambalaj, un multipack in forma de varf de munte. "Un multipack in forma de paralelipiped este o conventie. Bergenbier inoveaza si isi transpune simbolul, muntele, in forma multipack-ului. O idee de impact, unica in Romania, foarte bine pusa in aplicare de Interbrew", spune Mihai Ghyka, director de marketing. Unul dintre motivele pentru care Bergenbier a devenit o bere populara in Romania este, fara indoiala, legatura emotionala creata intre marca si prieteni sau intre marca si suporterii echipei nationale de fotbal.

HOLOGRAMA PUBLICITARA. Oamenii de afaceri si de publicitate si-au indreptat privirile spre Vizoo, o agentie de publicitate si casa de film din Danemarca, ce pretinde ca a dezvoltat prima imagine holografica (numita "Free Format") ce se desfasoara inauntrul unui brand logo, astfel incat se transforma in videologo. In principiu, este vorba de o holograma plutitoare ce poate fi confundata cu realitatea. Filmul fuzioneaza in prim-plan si in fundal pentru a crea o iluzie pe platoul din viata reala. Ganditi-va la imagini de film cu oameni, produse sau logo-uri care se rotesc in vitrinele magazinelor, sau evenimente outdoor, toate tridimensionale. Clientii au inceput deja sa se suie la bordul tehnologiei 3D. Pionierii care au inceput sa se bucure de aceste servicii sunt companiile de telefonie mobila. Distribuitorul scandinav al filmului "Lord of the Rings" (Stapanul Inelelor) a folosit o holograma de acest gen pentru a promova filmul in magazine din Danemarca si Suedia.

JOE REINCARCAT. Succesul pe care l-a avut JOE Crunch, batonul de napolitana invelit in ciocolata, a determinat compania Nestl..., liderul mondial al industriei alimentare, sa lanseze in 2005 alte doua noi provocari: JOE Crunch Choco Drops si JOE Crunch Peanuts. Marca JOE a lansat pe piata, in luna septembrie a anului trecut, batonul de napolitana JOE Crunch, care a inregistrat, in patru luni de la lansare, vanzari importante, atingand o cota de 4,6% in valoare pe piata batoanelor de ciocolata. Conform estimarilor Nestl..., piata de napolitane din Romania absoarbe anual aproximativ 9.000 de tone in segmentul napolitanelor ambalate. In ultimii ani, aceasta piata se inscrie intr-un trend ascendent, atat in volum, cat si ca valoare, tendinta ce va continua si in 2005. (Alex Anghel, Cristian Pasarica)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului