x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun SUFLETUL COMERTULUI/INFO - 8 septembrie 2004

SUFLETUL COMERTULUI/INFO - 8 septembrie 2004

08 Sep 2004   •   00:00
PARILOTO INTRA IN COMPETITIE. Agentia de publicitate MCCann va fi responsabila cu creatia pentru Pariloto (pariuri sportive ale Loteriei Nationale). Desi vine intr-o piata aproape saturata unde Astra Bets si-a castigat o notorietate, iar Stanleybet a patruns puternic (la inceputul acestui an estimand o investitie de 2 milioane de dolari), Pariloto mizeaza pe faptul ca Loteria Nationala este suficient de cunoscuta pentru a-i conferi succes. Conferinta de presa pentru lansarea oficiala a Pariloto va avea loc la 22 septembrie, iar agentia de relatii publice One Communication anunta ca va fi un eveniment iesit din comun. Pana la conferinta de presa, unde vom afla mai multe, va putem spune ca biletele de pariuri vor avea un design deosebit, iar pentru a se valida vor trece printr-un terminal special. Asteptam cu interes sa vedem cu ce idee creativa vor veni cei de la MCCann pentru a-i da personalitate lui Pariloto.

UNDE-I LEGE NU-I TOCMEALA. Legea numarul 29: "Ordinele nu se discuta, se interpreteaza" este sloganul ultimului spot Tuborg semnat Graffiti BBDO. Acesta face parte din campania de imagine inceputa in februarie anul acesta. Povestea spotului este foarte simpla. Cativa tineri aflati intr-un bar in care pareau sa se simta foarte bine sunt scosi afara o data cu inchiderea localului. Asta nu pare insa sa-i deranjeze pe tineri, care in ciuda vremii urate (ploaie) se asaza pe terasa si continua sa se distreze si sa bea. Cati dintre voi nu ati vazut scenariul acestui spot intr-o sambata seara in Bucuresti? Creativitatea este de multe ori rodul realitatii. Cu siguranta ca orice creativ se inspira, mai mult sau mai putin constient, din realitate.

BUSOLA STILULUI DE VIATA. Baxi reuseste sa ne surprinda din nou, de data aceasta cu o invitatie neobisnuita, o busola din carton realizata manual, menita sa-ti trezeasca sentimentul de nostalgie, si sa te poarte parca cu gandul la orele de lucru manual din copilarie, cand creativitatea era stimulata de la cele mai mici varste. In interiorul busolei, pe cartonul albastru observam ca invitatia propriu-zisa este scrisa tot de mana. Scopul este acela de a crea o legatura emotionala, o apropiere intre jurnalisti si conceptul Baxi si de a distruge premisele unei eventuale comunicari rigide. Oamenii de presa vor avea ocazia sa se plimbe cu yacht-ul pe apele Marii Negre si sa cunoasca mai bine stilul de viata Baxi. De partea de creatie, in ceea ce priveste invitatia, s-a ocupat agentia Free Communication.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului