x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Super Bowl, pe 5 februarie. Vezi cât a costat spaţiul pentru un spot publicitar difuzat în cadrul galei

Super Bowl, pe 5 februarie. Vezi cât a costat spaţiul pentru un spot publicitar difuzat în cadrul galei

de Mediafax    |    04 Ian 2012   •   14:08
Super Bowl, pe 5 februarie. Vezi cât a costat spaţiul pentru un spot publicitar difuzat în cadrul galei

NBC Universal a vandut spatiul pentru un spot publicitar cu o durata de 30 de secunde, in cadrul finalei Campionatului de fotbal american (Super Bowl) din 2012, pentru o suma de 4 milioane de dolari, a declarat un oficial al retelei de televiziune NBC, informeaza MEDIAFAX, care citeaza bloomberg.com.

Cea de-a 46-a editie a galei Super Bowl se va desfasura pe 5 februarie, la Lucas Oil Stadium din Indianapolis. In decembrie 2011, Madonna a confirmat speculatiile aparute in presa americana anuntand ca s-a asociat cu prestigioasa companie canadiana Cirque Du Soleil pentru a sustine un recital in pauza finalei Campionatului de fotbal american (Super Bowl) din 2012.

Datorita uriasei popularitati de care se bucura acest meci de fotbal in randul spectatorilor americani, spatiul publicitar din cadrul galei Super Bowl se vinde pentru milioane de dolari.

Astfel, compania de media NBC Universal, parte a Comcast Corporation, a anuntat ca a vandut spatiu publicitar in cadrul galei Super Bowl pentru un pret mediu de 3,5 milioane de dolari, dupa cum a declarat un purtator de cuvant al NBC, Chris McCloskey.

El a mai spus ca cea mai scumpa reclama, cu o durata de 30 de secunde, a costat 4 milioane de dolari, ceea ce reprezinta un record pentru NBC. Si spatiul publicitar pentru mediul online a fost vandut, a mai spus Chris McCloskey.

Anul trecut, gala Super Bowl a fost urmarita de 111 milioane de telespectatori americani, inregistrand astfel cel mai mare succes pe care l-a obtinut vreodata o liga sportiva. Gala Super Bowl din 2011 a fost emisiunea cu cea mai mare audienta difuzata de o televiziune americana, in ultimii 20 de ani.

In 2010, gala Super Bowl a atras 106,5 milioane de telespectatori, in 2009 - 98,7 milioane de telespectatori, iar in 2008 - 97,5 milioane de telespectatori.

Cresterea de la an la an a audientelor ilustreaza motivul pentru care advertiserii platesc milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde difuzat in timpul meciului.

×
Subiecte în articol: publicitate televiziune reclama super bowl