Nescafe lanseaza o noua campanie promotionala consistenta. De unde stim? Echipa de "wake-up men" a luat prin surprindere redactia ziarului.
Dupa o intrare efervescenta, personajele de culoare au reusit sa-i electrizeze pe toti, invadand fiecare departament si urandu-le tuturor o dimineata exploziva cu al lor "wake-up man!" si servindu-i pe doritori cu cafele precum sacagii de alta data pe insetati. Daca data trecuta premiul promotiei a fost de 100.000 de USD, acum miza e un Hummer H2, o masina masiva, foarte la moda pe strazile Bucurestiului. Premiul comunica astfel mult mai bine decat CEC-ul valorile marcii. Din asociere se deduce simplu: cu Nescafe esti de neoprit. Promotia va dura pana la jumatatea lui aprilie. Nestle, detinatorul marcii Nescafe, este prezent in Romania din 1995. Variatul portofoliu Nestle Romania mai include cacao instant Nesquik, napolitanele JOE - o marca locala achizitionata de compania multinationala in urma cu cativa ani - , batoanele de ciocolata Lion, condimentele si supele Maggi, cereale pentru mic dejun (Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Fitness, Kangus, Cheerios, Corn Flakes), produsele pentru hrana sugarilor Nestle si hrana pentru animale (Purina, Friskies, Darling, Gourmet). (Alex Anghel)
Citește pe Antena3.ro