Adam Mosseri, șeful Instagram, a vorbit despre obiectivele pe acest an.
Accentul rămâne pe videoclipuri, un tip de postări pe care Instagram s-a axat foarte mult în ultimii doi ani, inclusiv pentru a face față aplicațiilor concurente, printre care TikTok.
Mosseri a anunțat că, în 2022, aplicația va crește durata instastory-urilor de la 15 la 60 de secunde, precum și o serie de funcții moștenite de la TikTok, cum ar fi comentariile prin Reel, minifilme similare cu poveștile, dar cărora aplicația le dedică un meniu propriu, și text-to-speech pentru videoclipuri.
„Va trebui să regândim ce este Instagram cu adevărat, pentru că lumea se schimbă rapid și noi trebuie să ne schimbăm odată cu ea", a explicat Mosseri.
În lunile următoare vor fi suplimentate oportunitățile de generare de bani pentru creatori, precum și o mai bună gestionare a confidențialității.
O primă mișcare a fost introducerea pe Instagram a funcției „ia o pauză", pentru a reduce timpul petrecut pe aplicație.
(sursa: Mediafax)