Cărţi, standuri dărâmate, clienţi oripilaţi şi înjurături printre dinţi, în calea fanilor aflaţi în plonjon după jocurile şi obiectele brănduite cu sigla de asasin. S-au dat jocuri, tricouri, căni, hanorace, tuturor care au ştiut să răspundă corect la întrebările organizatorilor. S-a făcut şi o sesiune de test pentru varianta de multiplayer, însă reţeaua de Internet din Diverta a stricat toată distracţia, nefiind potrivită nici măcar pentru conectarea în reţea a consolelor. La un moment dat, în disperare de cauză, Jacint Erdei, PR Managerul Ubisoft România se gândea să apeleze la internetul mobil, pentru a obţine un minim de conexiune. Într-un final s-a reuşit conectarea dispozitivelor la Internet şi fanii s-au putut bucura de experienţa Brotherhood. La sfârşitul sesiunii de testing, Jacint Erdei a detaliat pentru presă, principalele noutăţi, modificări şi aşteptări pentru Assassin's Creed 2: Brotherhood.
"Aşteptările sunt foarte mari, având în vedere că este jocul cu cele mai multe precomenzi din istoria Ubisoft. Nu pot să dau cifre exacte, nu-mi sunt la dispoziţie, dar a bătut orice record de preorder de până acum şi suntem foarte încântaţi de faptul că până la ora actuală. Assasin`s Creed 2 s-a vândut în 16 milioane de copii în întreaga lume. În Romania, Assassin`s Creed 2 s-a vândut în aproximativ 200.000 de unităţi. A fost, alături de Avatar, cel mai bine vândut joc al sezonului trecut, din portofoliul nostru, pe Playstation 3 şi PC. Ne aştepăm în continuare la vânzări foarte mari în România. M-aş hazarda să spun cu ce, cu cât sau în ce măsură Brotherhood va depăşi doi-ul, eu mă aştept să-l depăşească semnificativ. Preţurile depind foarte mult de unde le cumperi, în magazine am mers cele obişnuite: 249,9 RON, respectiv 239,9 RON, în funcţie de magazin. Însă pe Gameshop.ro am iniţiat o campanie unică la ora actuală în România, joc nou de PS3 şi Xbox 360 la 179,9 RON. Este prima dată când costă atat de puţin la apariţie, a declarat Jacint Erdei, PR Manager Ubisoft România.
Diferenţa dintre console şi PC trebuie căutată în necesitatea de a optimiza partea de multiplayer pentru PC. Multiplayer-ul de aici, din sesiunea de teste pentru public, s-a şi văzut că a întâmpinat ceva probleme pe parcursul testării, au fost mici deconectări, asta pentru că se foloseste un sistem special, diferit de cel folosit în mod general de jocurile PlayStation3, un sistem care a trebuit adaptat PC-ului, astfel încât să elimine orice lag, orice bug şi în plus, să se integreze perfect. În cazul Assassin`s Creed, focusul se pune pe console. Componenta de multiplayer va beneficia de suportul şi susţinerea noastră. Vor sosi VLC-uri care nu susţin doar partea de single player ci şi partea de multiplayer. Deja există cele două personaje de multiplayer, exclusiv dedicate celor care cumpăra ediţii speciale, sau au făcut precomanda la joc. Este vorba de "ofiţer" şi de "arlechin" şi bineînţeles că vor sosi noi persoanje, hărti, poate chiar şi noi moduri de joc. Rămâne de văzut. Numărul maxim de jucători în multiplayer este de 8, iar numărul minim este de 4.
Jocul are o parte pe Facebook, o extensie, care se poate juca gratuit şi care-şi oferă avantaje ingame, iar dacă joci jocul, poţi sa ai avantaje pe Facebook. Pe lângă multiplayer, Brotherhood aduce foarte multe lucruri noi. De exemplu, în single player e prima dată când poţi să reconstruieşti întreaga frăţie de asasini, să recrutezi, să antrenezi şi să echipezi oamenii, să-i trimiţi în misiuni. Aici intervine şi facebook-ul, cu ajutorul căruia poţi să recrutezi şi să antrenezi discipoli. Nu este un doar un joc multiplayer, căruia i s-a adăugat single player, ci a fost dezvoltat în paralel, astfel încât să ofere o experienţă completă.
Comunitatea românească Assassin`s Creed este destul de bine definită, nu se compară neapărat cu ce e în străinatate, dar am avut parte de feedback important. Despre gameplay, jocul se întinde undeva pe la 20 de ore, dacă nu vrei să colecţionezi tot. Însă dacă vrei obţii absolut toate obiectele ascunse în joc, o să-ţi ia mult mai mult. Motorul grafic este acelaşi, pe partea artistică s-au făcut schimbări minore. Unele review-uri din vest îl recomandau drept material didactic pentru profesorii de istorie, pentru că este jocul care reprezintă cel mai bine Italia anilor 1400. Artiştii din Canada, care au lucrat la acest aspect, au călătorit destul de mult în Italia, studiind atât partea arhitecturală cât şi cea sociala, corespunzătoare zonei şi perioadei mai sus menţionate.
Assassin`s Creed 3 sunt sigur ca va urma, cei care au încercat şi terminat Brotherhood şi-au dat seama de acest lucru, însă cine va fi personajul principal, cred că nici producătorii nu ştiu încă foarte exact.", a încheiat Jacint Erdei, PR Manager Ubisoft România.