RomInfoLine a lansat serviciul telefonic 118.724 care încearcă să se diferenţieze de alte servicii similare prin oferirea de date despre serviciile clienţilor din baza de date.
Dacă alte numere de informaţii sunt apelate pentru a afla, în special, cum dai de instituţia X sau firma Y, la 118724 suni pentru a găsi un restaurant pe o anumită stradă, de exemplu. Pe viitor se intenţionează şi oferirea de servicii precum rezervare la un anumit local sau ghidare.
În prezent, RomInfoLine (http://www.118724.ro/) oferă şi 3 pachete premium, cu preţuri cuprinse între 99 de euro (+TVA) şi 599 de euro (+TVA) pentru "relevanţă". Este vorba de preţul pe care îl plăteste un client (care vrea să fie în topul informaţiilor oferite de call-center la un apel.
În momentul de faţă, Rominfoline încă nu are contracte cu operatorii UPC şi RDS, urmând a fi încheiate în următoarele săptămâni.
Cum este vorba de servicii cu valoare adăugată, există costuri "speciale", care cuprind şi apel şi taxare la minut. Pentru un apel din reţea Zapp de exemplu, clientul plateste 0,30 euro + 0,24 euro/min.
RomInfoLine este o companie turco-română. Alte numere ale serviciilor de informaţii sunt 118 800 (InfoClick) sau 118 932 (Romtelecom).
Citește pe Antena3.ro