BenQ a înregistrat în România o creştere a vânzărilor de monitoare LCD, în 2010, cu 26%, la 30.000 unităţi, şi valoric cu 30% faţă de 2009, în contextul unei scăderi a pieţei cu 11%.
LCD-urile sunt principala linie de business, cu o pondere de 55% în vânzări.
"Pentru segmentul de monitoare, creşterea de anul trecut s-a bazat şi pe o orientare din ce în ce mai clară a cumpărătorilor către produsele bazate pe tehnologie LED, produse având caracteristici tehnice superioare modelelor LCD anterioare, o durată de viaţă mai mare şi un consum de energie redus", a declarat azi Dragoş Salamac, directorul filialei locale.
Potrivit oficialului BenQ, momentul actual este propice cumpărării de produse IT&C, începutul celui de-al doilea trimestru fiind caracterizat de preţuri accesibile, în condiţiile lichidărilor de stocuri şi a ofertelor speciale, dar şi a unui curs leu/euro mic.
"În plus, datorită problemelor din Japonia, putem să ne aşteptăm ca în a doua jumătate a anului la o cerere neacoperită pe anumite componente şi materii prime, care vor avea probabil efecte în preţul produselor lansate în acea perioadă", a mai spus Salamac.
Obiectivele companiei pentru 2011 sunt majorarea cu 10-15% pe segmentul monitoarelor LCD, cu 20-25% pe cel al proiectoarelor şi un avans de 10-15% pentru camerele foto digitale compacte.