x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Black Friday online: +300% la magazinele româneşti

Black Friday online: +300% la magazinele româneşti

de Alexandru Radescu    |    26 Noi 2012   •   18:47
Black Friday online: +300% la magazinele româneşti
Sursa foto: Cornel Putan/Intact Images

Magazinele online care au implementat promoţii de Black Friday (23 noiembrie) şi-au majorat vânzările cu 325% faţă de ziua anterioară, conform datelor din sistemul de plăţi electronice PayU, fosta ePayment. Cele mai mari creşteri au fost înregistrate de segmentul IT&C, românii cheltuind vineri cu 307% mai mult faţă de alte zile ale săptămânii trecute. Din acelaşi segment provine şi tranzacţia cu cea mai mare valoare, însumând 6900 de euro. Alte creşteri importante au avut loc şi pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucării, cărţi, bijuterii (20%). În ceea ce priveşt valoarea medie a unei comenzi cu plata online, creşteri semnificative s-au manifestat in industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro.

Altex a vândut în cele trei zile de campanie Black Friday (23-25), împreună cu Mediagalaxy, produse de 15 milioane de euro iar eMAG a înregistrat vşnzări de 12 milioane euro pentru ziua de vineri, au anunţat ieri retailerii.

În topul vânzărilor s-au situat televizoarele LED, frigiderele, maşinile de spălat, urmate de laptopuri şi tablete. Din cele trei zile de vânzări, cel mai mare volum a fost înregistrat în prima zi, pe 23 noiembrie, când vânzările au ajuns la 6 milioane de euro, au precizat oficialii Altex.

Flanco a anunţat că a avut vânzări de 55 milioane lei pentru întregul week-end. Cele mai căutate produse au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, maşinile de spălat şi produsele electrocasnice încorporabile.

F64 Studio, cel mai mare magazin specializat în echipamente foto-video, a înregistrat în ultimul weekend al lunii noiembrie vşnzări de 1,47 milioane euro. F64 a înregistrat 5.800 de comenzi, dintre care 74% au venit exclusiv online, pe site-ul propriu, traficul total fiind de peste 20 de ori mai mare decât într-o zi obişnuită.

Cheltuielile totale ale americanilor în cele patru zile ale campaniei “Vinerea neagră”, au crescut cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 59,1 miliarde dolari, iar vânzările online au depăşit vineri pentru prima dată 1 miliard de dolari, potrivit Wall Street Journal.

×
Subiecte în articol: Black Friday