Furnizorul de servicii de telecomunicaţii Euroweb România a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 22,3 milioane lei, în creştere cu 4,5% faţă de valoarea din acelaşi interval din 2008, a anunţat compania.
Profitul EBITDA (înainte de plata dobânzilor şi taxelor, includerea deprecierii şi a amortizării), principalul indicator financiar urmărit de companie, a crescut cu 22% faţă de prima jumătate a anului trecut, la 5,4 milioane lei. Potrivit companiei, creşterea profitului se datorează implementării unui sistem de eficientizare a costurilor.
"Rezultatele obţinute coincid cu planificarea făcută încă de la finalul anului trecut, când estimam creştere pentru anul în curs. Dacă după primele trei luni înregistram o creştere de 10% a cifrei de afaceri, perioada imediat următoare s-a dovedit a fi, conform estimărilor, mai dificilă pentru întreg mediul de afaceri, fapt care se reflectă şi în rezultatele obţinute. Avansul din primul trimestru a atenuat scăderea ritmului de creştere din perioada imediat următoare, astfel încât rezultatele la jumătatea anului se încadrează perfect în limitele bugetate", a declarat directorul finaciar al companiei, Denisa Popescu.
Citește pe Antena3.ro