Cei care mai doresc să păstreze fotografii în albume "tradiţionale" au la dispoziţie şi servicii online ale unor retaileri. Poţi comanda fotografii la plic, dar poţi alege şi calendare sau fotocărţi.
Cei care mai doresc să păstreze fotografii în albume "tradiţionale" au la dispoziţie şi servicii online ale unor retaileri. Poţi comanda fotografii la plic, dar poţi alege şi calendare sau fotocărţi.
Hard-uri externe tot mai încăpătoare, conturi la servicii de
găzduire foto-video online, cutii cu DVD-uri dedicate concediilor şi vacanţelor,
rame digitale, iată cîteva din opţiunile la care apelăm pentru a stoca şi
fotografiile digitale. Totuşi, nu am renunţat la fotografiile pe hîrtie. Unii şi-au
cumpărat imprimante în acest sens, alţii le-au primit la ofertă cu un anumit
model de aparat foto. Dar mai sînt şi alte variante. Cei care doresc să păstreze
în albume anumite fotografii au la dispoziţie şi servicii online dedicate. Încarci
fotografiile, alegi formatul şi apeşi "send". Peste cîteva zile te
duci la un magazin şi ridici plicul cu fotografii, calendare sau direct un
album în format fotocarte.
CEWE. Una dintre
platformele software folosite de retailerii din România este CeWe, utilizată pe
site-urile dol.ro, flanco.ro şi flamingo.ro. De altfel, Flamingo a lansat acest
serviciu cu puţine zile în urmă, preţurile fotografiilor variind între 0,45 lei
(9x12) şi 6,90 lei (20x27). Pentru o
fotocarte, preţul poate ajunge şi la 120 de lei (26 de pagini).
Termenul de procesare a comenzilor variază între trei şi cinci zile, fiind disponibil, pentru ridicare, în toate magazinele Flanco şi Flamingo din ţară.
CU VECHIME. Acest
serviciu are deja vechime pe site-ul dol.ro, fiind lansat anul trecut în luna
mai, comenzile ridicîndu-se din magazinele Diverta.
"De la lansare şi pînă în prezent am avut aproximativ
2.000 de comenzi, media lunară fiind de 250 de comenzi", ne-a declarat
Ligia Rosu, director marketing şi comunicare Diverta. Pentru fotografii şi
fotocarte, preţurile nu diferă de oferta celor de la Flamingo.
Dar cum există şi experienţe nefericite în procesul de scoatere pe hîrtie a fotografiilor, serviciile de la foto center-ul retailer-ilor oferă şi soluţii.
"În cazul în care clientul nu este mulţumit de calitatea produselor, poate refuza să ridice plicul, mentionînd acest lucru pe plic. Comanda respectivă este reprocesată, fără costuri adiţionale", precizează reprezentantul Diverta.