Probleme - Noi amanari de la Intel
Intel a anuntat ca nu va lansa in acest an chipul ce va permite producerea de televizoare cu ecrane mari la preturi mici. Compania chineza TCL si-a aratat deja intentia de a utiliza noul chip ce poarta numele de Cayley. Utilizand aceasta tehnologie, producatorii vor putea lansa televizoare la preturi mai mici de 1.800 de dolari, dar Intel nu a precizat cand Cayley va fi disponibil.
Expansiune - Marca aduce cresterea
Grupul de firme Flamingo a raportat, in primele sase luni ale acestui an, o cifra de afaceri de 38 milioane dolari, in crestere cu 31% comparativ cu intervalul similar din 2003. Strategia companiei de a impune pe piata marcile proprii de calculatoare se dovedeste a avea consistenta, a apreciat Dragos Simion, presedintele Flamingo Computers. Potrivit Flamingo, care citeaza un studiu realizat de IDC, grupul ocupa prima pozitie in clasamentul asamblatorilor de sisteme, cu 14,8% din piata de profil. Numarul sistemelor vandute de Flamingo a crescut in primele sase luni la 26.400, de la 8.900 in 2003.
Alternativa - Asia vrea Linux
O alianta guvernamentala formata de China, Japonia si Coreea de Sud va lansa in urmatoarele sase luni programe software bazate pe sistemul de operare Linux destinate mediului de afaceri si utilizatorilor privati, ca alternativa la sistemul de operare Microsoft. Guvernul are nevoie de garantarea securitatii informatice, iar utilizatorilor din mediul de afaceri le trebuie
soft ieftin. Linux indeplineste aceste doua nevoi, considera Lu Shouqun, presedintele companiei care deruleaza acest program.
Comunicare - Conexiunea video castiga teren
Utilizatorii MSN s-au conectat de peste un miliard de ori pentru sesiuni video cu ajutorul Webcam-ului pe MSN Messenger. "In medie, avem 30 de webcam-uri pe secunda legate la MSN Messenger. Acest numar urias de sesiuni video arata cat de multi oameni isi imbunatatesc experienta comunicarii, reusind sa isi vada familia si prietenii in timp ce isi transmit mesaje instante", a declarat Junien Labrousse, reprezentantul companiei cu care MSN a dezvoltat tehnologia care permite comunicarea video.
Grupaj realizat de Adrian Mihai