Barbatii cheltuiesc mai multi bani pe jocurile video decat pentru muzica, potrivit unui studiu efectuat de firma de cercetare Nielsen Entertainment, alimentand astfel parerea generala ca jocurile video distrag atentia tinerilor de la alte produse media.
|
TERTIP. Producatorii de jocuri fac tot posibilul
sa le atraga atentia barbatilor |
Aceeasi statistica dezvaluie ca un sfert din gameri au peste 40 de ani!
Barbatii prefera sa achizitioneze in primul rand
DVD-uri, apoi jocuri, CD-uri cu muzica, fisiere muzicale MP3 si alte forme de stocare audio. Agentia a mai mentionat ca afro-americanii si hispanicii cheltuiesc mai mult pentru jocuri decat caucazienii. Aproximativ 40% din gospodariile din Statele Unite ale Americii detin suporturi pentru rularea jocurilor, fie ca este vorba de calculator, console sau dispozitive portabile. Aproximativ 23% din jucatori au achizitionat toate cele trei tipuri de suporturi. Nielsen a mai examinat si timpul pe care il petrec cei intervievati singuri sau cu prietenii si a ajuns la concluzia ca 79% din barbati si tot atatea femei care au depasit 45 de ani petrec mai mult timp jucandu-se singuri. Adolescentele tind sa se joace impreuna cu alte persoane, iar cele cu varste cuprinse intre 25-54 de ani se joaca in aceeasi masura si singure, si in retea.
In total, jucatorii activi au tendinta de a petrece mai mult de cinci ore pe saptamana jucandu-se singuri si trei ore pe saptamana jucandu-se online. Industria jocurilor video din SUA are venituri anuale de 10 miliarde, similare cu cele din industria cinematografiei.