Curtea de Apel Bucureşti a respins solicitarea formulată de patru operatori mobili pentru anularea unei decizii cu privire la obligativitatea de a furniza clienţilor un set minim de informaţii legate de tarifele şi serviciile prestate.
Setul de informaţii stabilit de arbitrul pieţei telecom se referă, între altele, la planul tarifar, valoarea acestuia pentru perioada iniţială, condiţiile de utilizare a minutelor şi creditului incluse. În baza aceleaşi decizii, ANCOM va dezvolta o aplicaţie online pentru compararea tarifelor pentru serviciile de comunicaţii electronice.
Sentinţa a fost atacată cu recurs de Orange România la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, primul termen fiind programat pentru 15 aprilie 2010.
Conform unui raport al Autorităţii de Reglementare în Comunicaţii, publicat în luna ianuarie, aproximativ 90 de magazine ale furnizorilor telecom nu respectau obligaţiile de informare a utilizatorilor finali. Cele mai multe nereguli au fost înregistrate la magazine sau parteneri Orange (54), Cosmote (30), RDS (11), Romtelecom (9), Vodafone (8). De asemenea, 7 nereguli la Telemobil şi 6 la UPC.
Inspectorii ANCOM efectuaseră 1.110 controale la punctele de lucru aparţinând unui număr de 28 de companii, constatând 178 de încălcări ale prevederilor impuse.
Citește pe Antena3.ro