Panasonic România are ca obiectiv pentru anul financiar curent, o creştere a afacerilor de 19%, la 198 milioane lei, după ce în intervalul anterior a înregistrat o scădere de 15%.
În anul fiscal 2008 Panasonic România a realizat o cifră de afaceri de 166 milioane lei, cu 15% mai puţin faţă de anul precedent. Cea mai mare parte a afacerilor reprezentanţei locale a concernului japonez, respectiv 42%, a fost generată în intervalul fiscal de televizoare, în care sunt incluse cele cu plasmă şi cele cu ecran cu cristale lichide (LCDTV).Panasonic a avut cea mai mare cotă de piaţă, ca număr de unităţi, pe segmentul TV plasmă în anul calendaristic 2008, de 38,2% conform companiei, iar ca valoare, cota a fost de 41,5%.
Pe segmentul camerelor foto, cota a fost de 17%, cantitativ, iar pe cel al camerelor, de 31,5%, Panasonic ocupând a doua poziţie pe pieţele menţionate. În acelaşi timp, pe segmentul LCDTV, cota de piaţă a fost de 6,2%, ca număr de unităţi vândute, ocupând pioziţia a cincea.
Recent, Panasonic a anunţat că va extinde gama de electrocasnice vândute în Europa şi a lansat, marţi, în România, prima gamă de maşini de spălat şi de frigidere.