x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Publicitatea prin reţelele de socializare

Publicitatea prin reţelele de socializare

15 Apr 2009   •   00:00

Aproximativ 90% dintre advertiserii americani folosesc în prezent platforme de socializare pentru a se promova, cele mai populare site-uri sociale folosite fiind Twitter, LinkedIn, Facebook, dar şi blogurile, informează Warc.com (World Advertising Research Center).



În pofida faptului că din ce în ce mai mulţi advertiseri folosesc platformele de socializare pentru a se promova, există îndoieli privind sistemul de msurare a eficienţei publicităţii pe astfel de site-uri.

Cercetătorul de piaţă Michael Stelzner a realizat un sondaj, pe un eşantion de 880 de advertiseri, în numele organizatorilor Social Media Success Summit 2009. Potrivit rezultatelor sondajului, 88% dintre respondenţi folosesc platformele de socializare pentru a se promova.
De asemenea, 86% dintre respondeţi folosesc Twitter, 79% - blogurile , 78% - LinkedIn, iar 77% - Facebook.

Pe de altă parte, platforma video YouTube este folosit în strategia de promovare de circa 41% dintre advertiserii care au luat parte la sondaj, în timp ce 31% dintre aceştia folosesc promovarea pe forumuri.

Circa 64% dintre participanţii la sondaj au declarat că au petrecut, în medie, cinci ore pe săptămână dezvoltând iniţiative legate de platformele de socializare, în timp ce 39% au petrecut peste 10 ore pe săptămână pentru acelaşi tip de activităţi. 9,6% dintre respondenţi au precizat că petrec peste 20 de ore pe săptămână rezolvând activităţi care au legătură cu site-urile sociale.

De asemenea, potrivit sondajului, 33% dintre participanţi au declarat că platformele de socializare i-au ajutat în finalizarea unor afaceri.

×
Subiecte în articol: IT