eMAG a lansat "ExtraGaranţia de Retur”, un serviciu de returnare a produselor în maximum 30 de zile de la cumpărare.
Orice client eMAG care nu este complet mulţumit de alegerea facută poate returna produsul prin curier sau direct la showroom. În funcţie de opţiuni, produsul returnat poate fi înlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului îi poate fi restituită integral valoarea plătită.
Condiţii interpretabile
Sunt acceptate produse desigilate însă doar dacă sunt returnate împreună cu toate accesoriile livrate, fără urme de uzură sau deteriorari, în ambalajele originale. Returnarea în maximum 30 de zile se poate face pentru orice produs din oferta eMAG, cu excepţia celor aduse prin comenzi speciale ale clienţilor sau a celor la care a fost declanşat un proces ireversibil: activări soft, consumabile utilizate etc.
Controale la nivel european
În luna septembrie a anului trecut, Comisia Europeană a publicat un raport din care reieşea că jumătate din retailer-ii online de produse electronice induc în eroare clienţii, incalcând legislaţia privind protecţia consumatorului. Pe "lista neagră" se aflau şI 6 site-uri de profil din România, CE neprecizând însă despre cine e vorba. Pe de alta parte, doar trei ţări au dat publicităţii lista site-urilor aflate sub investigaţie: Islanda, Norvegia şi Letonia.
Citește pe Antena3.ro