Romtelecom a lansat ieri serviciul Managed Desktop, un produs de administrare a sistemelor de calcul şi a echipamentelor periferice din cadrul companiilor şi Micropayment, un nou serviciu de voce.
Potrivit companiei, serviciul Managed Desktop presupune mentenanţa sau administrarea calculatoarelor de tip desktop sau laptop şi a echipamentelor de birou, cum ar fi imprimante multifuncţionale, proiectoare şi altele, prin intervenţii la sediul clientului sau de la distanţă şi suport prin telefon (helpdesk).Serviciul poate fi achiziţionat în 3 tipuri de abonamente, ce cuprind lunar, 10, 25 sau un număr nelimitat de intervenţii, de la preţuri începând de la 39,99 euro, fără TVA. Serviciul se adresează tuturor clienţilor companii ai Romtelecom care pot apela non stop un număr de telefon pentru a-şi înregistra solicitarea.
De asemenea, compania a anunţat şi serviciul Micropayment, care permite utilizatorilor săi să-şi facă abonamente la diverse servicii sau publicaţii printr-un simplu apel telefonic către anumite numere de forma 0903 xxx xxx.
Tarifele pentru aceste apeluri variază între 3 şi 25 euro, fără TVA, în funcţie de valoarea abonamentului solicitat. Serviciul se oferă pe bază de abonament lunar şi permite în plus înregistrarea unor mesaje de întampinare, prin care clientul deţinător îşi poate promova serviciile oferite.