Un număr de 11.000 de clienţi de telefonie fixă au trecut, până la finele lunii mai, la UPC România de la alt operator, fără schimbarea numărului de telefon, a declarat directorul de marketing al companiei, Raluca Milin.
"Pe partea de telefonie fixă, UPC România este operatorul cu cel mai mare număr de clienţi portaţi. Credem că această performanţă a avut la bază tarifele practicate în reţeaua noastră, printre cele mai scăzute din piaţă", a spus Milin. Acesta a afirmat că operatorul a investit 40 milioane de euro în 2008 şi va continua să aloce fonduri în această direcţie şi în 2009, suma pentru acest an ridicându-se la 50 milioane de euro.Portabilitatea numerelor permite utilizatorilor de servicii de telefonie să păstreze numărul de telefon atunci când schimbă furnizorul. Portarea se face doar în cadrul aceleaşi categorii (fix-fix, mobil-mobil). Serviciul este disponibil în România din 21 octombrie 2008.
Subsidiară a companiei olandeze UPC Holding, UPC România este unul dintre primii trei jucători locali pe piaţa telecomunicaţiilor prin cablu TV.
Citește pe Antena3.ro