Veniturile Orange România s-au diminuat în trimestrul al treilea cu 8,7% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, la 246 milioane euro, pe fondul scăderii înregistrate de serviciile prepay, în timp ce segmentul de abonamente a continuat să se stabilizeze.
"În acest trimestru, în timp ce veniturile din serviciile pe baza de abonament au continuat să se stabilizeze, veniturile din serviciile prepay au reflectat o nouă degradare din cauza contextului economic. Evoluţia globală a veniturilor pe baza comparativă este similară cu cea din trimestrul doi. Ca lider de piaţă vom continua să investim şi să alocăm resurse pentru a oferi clienţilor noştri cele mai simple şi mai de calitate produse de pe piaţa din România", a declarat, într-un comunicat, directorul executiv al Orange România, Thierry Millet.
Numărul clienţilor Orange România a scăzut cu 2,8% în iulie-septembrie, faţă de intervalul similar din 2009, la 10,398 milioane. În acelaşi timp, venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,3 euro.
Pe segmentul broadband, operatorul a înregistrat o creştere cu 35% a totalului de clienţi faţă de trimestrul al treilea al anului trecut, ajungând la 3,024 milioane.
"Orange a continuat să facă progrese pe acest segment şi a dezvoltat oferte de date şi de smartphone-uri, servicii dedicate şi asistenţă specializată pentru utilizatorii de smartphone-uri, oferte speciale şi personalizate", se mai arată în comunicat.
În primele nouă luni, veniturile Orange România s-au situat la 730 de milioane de euro, faţă de 800 de milioane de euro în intervalul similar din 2009.
France Telecom, proprietarul Orange România, a înregistrat în perioada ianuarie-septembrie venituri de 33,772 miliarde de euro, cu 1,76% sub nivelul aceluiaşi interval al anului trecut, potrivit unui raport al grupului francez. Operatorul telecom menţionează că, în Europa, revenirea veniturilor a fost contrabalansată parţial de dificultăţi în România, piaţă afectată puternic de probleme economice, respectiv reducerea cu 25% a salariilor din sectorul public şi majorarea cu cinci puncte procentuale a TVA.
La sfârşitul lunii septembrie, France Telecom avea 203,4 milioane de clienţi, cu 5,1% mai mulţi decât în perioada similară din 2009.
"Aceste rezultate reprezintă prima piatră de temelie pentru atingerea obiectivelor propuse pentru 2015 şi ne aduc, pentru prima dată, peste nivelul de 200 de milioane de clienţi la nivel mondial", a declarat directorul general al France Telecom, Stéphane Richard.
Pentru ansamblul acestui an, grupul anticipează că veniturile vor creşte uşor comparativ cu 2009.
Citește pe Antena3.ro