Asociaţia de locatari a blocului din Strada Fizicienilor nr. 18, bloc 11 şi 11 A, din Bucureşti, ne-a semnalat că din cauza unor defecţiuni la instalaţia de canalizare, subsolurile celor două blocuri menţionate au fost inundate cauzând o seamă de inconveniente locatarilor.
În urma apariţiei la această rubrică a semnalului critic venit din partea asociaţiei, o echipă de lucrători de la ACM 3 s-a prezentat la faţa locului, luând măsuri de înlocuire a coloanelor de azbociment din exterior, astfel încât, în prezent, nu mai există apă în subsoluri. ICRAL Vitan, care a verificat situaţia a constatat efectuarea lucrărilor şi a comunicat redacţiei acest fapt, după ce în prealabil a luat legătura şi cu comitetul asociaţiei.
Cumpărând de la magazinul "Auto-Moto" din Timişoara un set de plăcuţe de frână pentru autoturismul Dacia 1310, Ioan Roşca din comuna Sepreuş, judeţul Arad s-a dus cu ele la un atelier mecanic să le monteze. Aici însă i s-a spus că respectiva lucrare nu se poate efectua pentru motivul că plăcuţele nu sunt conforme stasului. În consecinţă a trimis o scrisoare şi un mic colet, cuprinzând piesele cumpărate, pe adresa Întreprinderii de Garnituri de Frână şi Etanşare din Râmnicu Sărat, de unde se presupunea că provin piesele cu pricina. S-a constatat însă că produsele nu au fost fabricate la întreprinderea sesizată ci că acestea proveneau de la persoane neavizate, care le-au conceput şi executat rudimentar. Pentru edificare, întreprinderea i-a trimis o mostră pentru a fi comparată cu produsul reclamat. Întrebarea ce se pune este: cum au ajuns plăcuţele falsificate în magazinul timişorean – considerând că, într-adevăr, de aici le-a procurat cumpărătorul ce ne-a sesizat – şi de ce au fost puse în vânzare, periclitând funcţionarea autoturismelor?
Înainte de a primi răspunsul cuvenit din partea ICRAL Giuleşti, în legătură cu anumite reparaţii la blocul M22 din Strada Cetăţuia nr. 4, Sectorul 6, s-a primit unul din partea asociaţiei acestui bloc, în care se aduc mulţumiri pentru ajutorul dat de redacţie în efectuarea lucrărilor solicitate. "Din iunie 1987, se arată în scrisoare, am încercat să determinăm efectuarea reparaţiilor la burlanele de la unele scări ale blocului, dar n-am reuşit, deşi am plătit costul lucrărilor. Ca efect al sesizării, au venit la noi cadre de răspundere de la ICRAL, care, constatând situaţia reală, conformă cu cea sesizată, au luat măsuri urgente. Lucrarea a fost finalizată atât la scara 3, cât mai cu seamă la scara 5, unde necazurile erau foarte mari. Vă mulţumim încă o dată pentru ajutorul acordat". Semnează din partea asociaţiei Petre Drăguşin.
Tot printr-o scrisoare de felul celei de mai sus am aflat şi despre modul de rezolvare a altei sesizări. Este vorba de o scrisoare trimisă de cititorul V. Ambrozie din Timişoara, care, mergând la tratament, la Băile Herculane, s-a confruntat cu unele greutăţi cauzate de nerespectarea ritmicităţii în mersul autobuzelor din localitate. Cel care ne scria făcea propunerea de a se afişa pe tăbliţele din staţiile de autobuz orarul mijloacelor locale de transport în comun.
Mergând din nou în staţiune, semnatarul a avut prilejul să constate direct efectul pozitiv al criticii şi
sugestiei sale. Pe panouri a putut urmări graficul de circulaţie propus şi, ca atare, a plecat de la gară, spre oraş, la ora indicată pe grafic.
Constantin Sîrbu - Zori noi, jud. Suceava, nr. 12259 din 1989
Citește pe Antena3.ro