Constructorul german de automobile BMW a devenit cel mai important sponsor al Olimpiadei din 2012 de Londra. În urma înţelegerii, BMW va pune la dispoziţia organizatorilor patru mii de autovehicule, biciclete şi motociclete care vor fi folosite pentru transportul sportivilor, funcţionarilor şi agenţilor pe perioada competiţiei.
Conform publicaţiei "Delo", organizatorii J.O. de vară din 2012 şi-au propus să genereze venituri de 2 miliarde de dolari din această competiţie. Ea este programată în perioada 27 iulie - 12 august.
BMW a acceptat să investească atât de mult în această competiţie pentru că are planuri extrem de importante la nivel de marketing pentru 2012. Astfel, împreună cu partenerul chinez Brilliance China Automotive Holdings, BMW va cheltui până în acel an 735 milioane de doalri pentru a construi o fabrică de automobile în China! Capacitatea de producţie se va ridica la 300 de mii de autovehicule pe an. În plus, divizia BMW China, care în prezent vinde între 30 de mii şi 75 de mii de autovehicule anual, în 2012, când se va deschide fabrica, va avea o activitate de şase ori mai mare faţă de prezent, estimează producătorul german. În aceste condiţii, notează "Delo", şi "nevoia sa de publicitate este una imensă".
Citește pe Antena3.ro