Campioana Europei, FC Barcelona, a primit acceptul UEFA sa afiseze doi sponsori pe tricourile de joc in competitiile europene, a anuntat azi purtatorul de cuvant al Consiliului de Administratie al clubului catalan, Toni Freixa, informeaza As. Potrivit regulamentului UEFA, o echipa nu are voie sa afiseze mai mult de un sponsor pe tricouri in meciurile din competitiile europene.
In 2010, cand clubul catalan a semnat un contract de sponsorizare cu Qatar Foundation, ce ar urma sa-i aduca 166 de milioane de euro in urmatoarele cinci sezoane, FC Barcelona a cerut UEFA sa-i permita si mentinerea siglei UNICEF in meciurile din cupele europene. Forul european a acceptat aceasta cerere, astfel ca formatia lui Josep Guardiola va juca in cupele europene cu logo-ul Fundatiei Qatar si cu sigla UNICEF pe tricouri.
"Este vorba despre o veste buna, deoarece ne va permite sa fim prezenti in Europa cu un nume precum UNICEF", a declarat Toni Freixa, citat de As. Potrivit acordului cu Qatar Foundation, o asociatie care promoveaza educatia, cercetarea si dezvoltarea, numele acesteia va aparea pe partea din fata a tricourilor. Inscriptia UNICEF, prezenta pe tricourile formatiei catalane din 2006, va fi amplasata in partea din spate a tricoului, sub numele jucatorilor.
UNICEF nu plateste nimic pentru prezenta siglei pe tricourile jucatorilor catalani, mai mult, organizatia internationala pentru protectia copiilor primind din partea gruparii catalane suma de 2 milioane de euro anual.