x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Sport Tuning serios pentru Logan

Tuning serios pentru Logan

27 Apr 2005   •   00:00

Revista Auto Mondial a realizat un tuning asupra celei mai ieftine versiuni Logan, care costa 3.500 de euro si reprezinta o solutie buna pentru cei interesati



  • de CATALIN FAINISI

  • AGRESIV. O data cu transformarea spoilerului din fata si a prizei de aer, Logan devine o masina mai atragatoare, cu o parte frontala mult mai "fioroasa"
    IMBUNATATIRE. Prin montarea eleronului si a esapamentului dublu a fost atenuata senzatia de disconfort provocata de dimensiunile mari ale portbagajului
    Celebritatea noii Dacia Logan i-a determinat pe multi posesori sa incerce numeroase procese de modificare a acesteia, atat in ceea ce priveste designul exterior si interior, cat si la nivelul motorului.

    Auto Mondial Media a decis anul trecut sa recurga la mai multe firme de profil din tara si din strainatate pentru a realiza un tuning eficient si care sa nu afecteze in mod serios imaginea de marca a masinii.

    PLAUZIBIL. Schimbarile sunt vizibile in ceea ce priveste priza de aer frontala sau noile praguri care urmeaza dinamica parasocului posterior. De asemenea, eleronul suplimentar, cu profilul integrat in grafismul celor doua stopuri, esapamentul dublu si noile jenti de 17 toli contribuie la o imagine mai sportiva a Logan-ului. In ceea ce priveste tehnica, au fost modificate suspensiile, masina fiind echipata cu amortizoare Koni, care pot fi ajustate conform preferintelor clientilor. Puterea motorului de 1,4 litri a fost marita de la 75 la 90 de cai putere prin intermediul unui sistem G-Tech, care nu modifica propulsorul, ci doar campurile injectiei. Pretul total al modificarilor efectuate asupra Daciei se ridica la 3.500 de euro!

    ALARMA CU PROTECTIE PRIN SATELIT
    In ceea ce priveste interiorul, Logan a capatat un aspect mult mai interesant. Pielea in doua culori imbraca scaunele si mai poate fi regasita la nivelul volanului, pe panourile portierelor, pe maneta schimbatorului si pe cea a franei de mana. Din motive de siguranta, s-a folosit acelasi volan, iar o parte a componentelor a fost vopsita in culoarea gri metalic. De asemenea, alarma cu protectie prin satelit, sistemul GPS, car kitul GSM cu Bluetooth, senzorii de parcare si sistemul audio performant completeaza echiparea interioara a lui Logan. Ultimul model Dacia a fost votat de cititorii revistei Auto Mondial drept "Masina Nr. 1" in Romania in 2005, fiind urmata in clasament de Peugeot 407 si Kia Picanto.

    ×
    Subiecte în articol: sport