Brandul H&M a fost criticat pentru ca Aymeline Valade, modelul folosit in campania de promovare a colectiei Marni, care a fost lansata recent in magazine, este atat de slaba, incat arata "ca un cadavru", scrie Daily Mail.
Imaginea cu Aymeline Valade a fost folosita in materialele de PR. Ea poarta o jacheta cu maneci trei sferturi si o fusta creion, care ii subliniaza talia mica. Mai multe persoane au criticat si coafura si machiajul, spunand ca Aymeline arata nesanatos.
"Acest model arata foarte rau, aproape ca un cadavru. Pielea ei este cenusie, se pot vedea vene proeminente pe mainile ei si are pungi enorme sub ochi. Mi se pare de necrezut ca un magazin de moda ca H&M, care se adreseaza tinerilor, foloseste o imagine care ii incurajeaza pe acestia sa nu fie sanatosi", a spus doctorul Julian Spinks.
Maria Rowntree a marturisit ca nu se simte incurajata sa mearga cu fiica ei la un magazin de haine care foloseste un model atat de slab. "Ce fel de standarde le impun adolescentilor, cand spun ca acest aspect sfrijit este atragator?", a spus Maria.
"Consideram ca este regretabil ca unii dintre clientii nostri au interpretat imaginile de PR pentru colectia Marni de la H&M ca lipsite de etica. (...) Am considerat ca Aymeline Valade ar reprezenta colectia intr-un mod inspirat", au spus reprezentantii H&M.