x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Campanie - "România, încântat de cunoştinţă” pe pista de la Monza

Campanie - "România, încântat de cunoştinţă” pe pista de la Monza

de Carmen Plesa    |    05 Oct 2008   •   00:00

"România, încântat de cunoştinţă”  a alergat sâmbătă pe circuitul de la Monza, la cursa auto FIA GT, purtată pe pistă de scuderia Playteam Sarafree.



"România, încântat de cunoştinţă”  a alergat sâmbătă pe circuitul de la Monza, la cursa auto FIA GT, purtată pe pistă de scuderia Playteam Sarafree.

Campania "Romania, piacere di conoscerti” a fost realizată de agenţia de publicitate Playteam şi face parte din proiectul Guvernului român care îşi propune să îmbunătăţească percepţia italienilor şi spaniolilor faţă de comunităţile româneşti din aceste ţări. "Acţiunea îşi propune să schimbe percepţia asupra comunităţii româneşti, dincolo de generalizările făcute de presă pornind de la fapte izolate comise de români”, precizează şi site-ul oficial al scuderiei.

"Campania, lansată în Italia de agenţia Playteam, a început cu spoturi tv, anunţuri în ziare, un site web şi distribuirea unei reviste de către voluntari ai unor asociaţii româneşti (…) Vor fi şi alte evenimente care, prin intermediul spaţiului expoziţional de la Casa României, vă vor permite să atingeţi cele mai importante aspecte ale tradiţiei şi culturii poporului român”, a spus Giambattista Giannoccaro, cel care deţine scuderia Playteam Sarafree.

Pentru a înţelege un popor, trebuie să-I cunoşti oamenii, spune campania, care are o abordare de tip jurnalistic: se bazează pe experinţe reale ale românilor care trăiesc în Italia, ca aceea a grădinarului sau a infirmierei, ambele prezentate la conferinţa de la Monza.
 "Obiectivul acestei campaniei este de a-i face cunoscuţi pe români prin fapte de viaţă, prin acţiuni reale şi nu prin fapte izolate din <> a ziarelor. E corect să plătească cine greşeşte, dar nu trebuie pedepsit un popor întreg pentru fapte izolate. Fiecare om are povestea sa personală şi cine a venit în Italia a făcut-o în speranţa unei vieţi mai bune”, a spus Ramona Bădescu la conferinţa de la Monza.

Spre podium
Scuderia Playteam Sarafree va susţine proiectul în toate cursele italiene a campionatului GT la care va participa.

"Încă o dată, sportul, şI în mod special acest sport în care suntem implicaţi devine o portavoce a valorilor pozitive” a spus, la Monza, Andrea Montermini, unul dintre principalii piloţi care luptă pentru titlu în acest campionat.

 "Pentru noi, piloţii, să alergi pe pistă cu logo-ul campaniei << Romania piacere di conoscerti>> reprezintă o mare responsabilitate. Voi încerca şi pe viitor să fac cât mai cunoscut acest proiect, ducându-l cu mine pe cea mai înaltă treaptă a podiumului”, a mai spus Montermini.

Campania din Italia face parte din campania pe care şi-a propus-o Guvernul român pentru îmbunătăţirea imaginii pe care o au comunităţile noastre din Italia şi Spania. Campania din Spania este creaţia agenţiei de publicitatate Saatchi&Saatchi şi se numeşte "Hola, soy rumano” (Bună, sunt român), iar cea din Italia este produsă de agenţia Playteam, sub numele "Romania, piacere di conoscerti”


×
Subiecte în articol: externe