Jurnalul.ro Ştiri Externe EXTRATEREŞTRII EXISTĂ, iar NASA o confirmă! ANUNŢUL ULUITOR făcut la Washington de agenţia spaţială americană (VIDEO)

06 Feb 2015   •   13:07

NASA a confirmat că există viață extraterestră pe alte planete! Reprezentanții agenției spațiale americane au vorbit, în premieră, despre asta, în cadrul unei conferințe la Washington, afirmând totodată că NASA va "cutreiera" Universul până va găsi acele forme de viață extraterestre, scrie discolose.tv.

Agenția a descoperit deja mai mult de 5000 de planete care pot susține viața și, potrivit astronomilor, încă mai sunt multe alte de descoperit.

Sara Seager, profesor la Institutul de știință din  Massachusetts a spus: "La un moment dat, oamenii vor putea arăta către o stea și vor spune că acea stea are o planetă ca Pământul. Astronomii cred cu tărie că este foarte posibil ca fiecare stea din galaxia noastră are cel puțin o planetă".

"Tehnologia din ziua de azi ne permite să vedem dacă o stea are una sau mai multe planete pe orbită. Și se poate determina dacă planetele sunt la o distanță potrivită de steaua lor pentru a conține apă, ingredientul cheie pentru viața așa cum o știm noi", a spus John Grunsfeld, astronaut NASA.

"Ceea nu știam până acum cinci ani este că, probabil, peste 10 sau 20 la sută dintre stelele din jurul nostru au planete de dimensiunea Terrei", a declarat Matt Mountain, de la Institutul de știință din Baltimore.

Cititi si:
S-a întâmplat deasupra României, cu 3 ore înainte de cutremurul devastator din 1977. ''Parcă veghea asupra noastră''

Un puşti a inventat, din plictiseală, CEA MAI POPULARĂ APLICAŢIE DIN LUME! Ce i-au propus Facebook, Google şi Apple (VIDEO)

''Am crezut că nu văd bine!''. În ce ipostază şi-a găsit bunica şi iubitul, pe podeaua din bucătărie