x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Externe Oferta de nerefuzat a unui producător chinez de băuturi alcoolice

Oferta de nerefuzat a unui producător chinez de băuturi alcoolice

10 Noi 2017   •   18:23
Oferta de nerefuzat a unui producător chinez de băuturi alcoolice

Un producător chinez de băuturi alcoolice vine cu o ofertă de nerefuzat: rezerve de alcool ''pe viaţă'', pentru mai puţin de 1.700 de dolari, informează AFP. 

Compania producătoare de băuturi alcoolice Jiangxiaobai îşi va lansa oferta sâmbătă, cu ocazia celui mai mare festival comercial din China, care are loc în fiecare an pe 11 noiembrie (11/11), la preţul simbolic de 11.111 de yeni, echivalentul a 1.437 de euro. 

Contra acestei sume, societatea promite să furnizeze o băutură alcoolică foarte populară în China, ''baijiu'', prin intermediul celei mai mari platforme chinezeşti de comerţ online, Alibaba. 

Oferta va fi limitată la primii 99 de norocoşi care vor primi, în fiecare lună, 12 cutii, conţinând fiecare 12 sticle de ''baijiu'' fabricat din cereale şi cu o concentraţie alcoolică de 45 de grade. 

Dacă clientul moare în primii cinci ani de la momentul achiziţiei, un moştenitor poate beneficia în continuare de ofertă. 

Propunerea este mai mult decât generoasă întrucât o singură sticlă costă 15 yeni (1,9 euro), iar firma propusese iniţial ca preţul rezervei ''pe viaţă'' să fie de 99.999 yeni (12.933 dolari). 

Pentru cei care pun la îndoială seriozitatea ofertei companiei Jiangxiaobai, această societate din Chongqing (un oraş din sud-vestul Chinei), va oferi şi un certificat prin care garantează rambursarea integrală a sumei dacă nu livrează cantitatea de alcool promisă pe parcursul următorilor 30 de ani. 

''Singura mea problemă este viabilitatea acestui demers'', comentează un internaut pe reţeaua socială chineză Weibo, în timp ce un altul spune că este gata ''să se facă mangă''. 

Inspirându-se din ''Black Friday'', cea mai aglomerată zi de cumpărături din Statele Unite, ziua ''dublului 11'' a fost inaugurată de Alibaba în 2009 şi mobilizează milioane de cumpărători în fiecare noiembrie. Încasările realizate cu ocazia acestui eveniment au atins, anul trecut, potrivit Alibaba, 17,8 miliarde de dolari, în creştere cu 32% faţă de 2015. AGERPRES

×