În cadrul procesului, procurorul de ședință a cerut și condamnarea lui Mario Iorgulescu la 2 ani de închisoare pentru conducerea unui vehicul sub influența alcoolului și substanțelor interzise. Totodată, a solicitat contopirea acestei pedepse cu sentința anterioară privind complicitatea la lipsirea de libertate.
Avocații lui Mario Iorgulescu au susținut, însă, că există o culpă comună, invocând faptul că victima accidentului nu purta centura de siguranță, se afla sub influența drogurilor, iar scuarul unde mașina a ricoșat nu era semnalizat corespunzător. De asemenea, apărătorii au argumentat că infracțiunea de conducere sub influența alcoolului s-ar fi prescris, o poziție contrazisă de procurori, potrivit Antena 3 CNN.
În schimb, avocatul familiei victimei a cerut o pedeapsă severă pentru Iorgulescu, subliniind că nu există culpă comună, dat fiind că Iorgulescu circula cu o viteză extrem de mare, de peste 160 km/h, în momentul impactului fatal.
Instanța a amânat pronunțarea unei decizii definitive pentru 4 decembrie 2024.
Rejudecarea dosarului: Condamnarea inițială și recursul în casație
Inițial, în februarie 2023, Mario Iorgulescu fusese condamnat la 15 ani și 8 luni de închisoare de Tribunalul București. Totuși, în octombrie 2023, Curtea de Apel București a redus pedeapsa la 13 ani și 8 luni. În iunie 2024, un complet al Înaltei Curți de Casație și Justiție a anulat condamnarea în urma admiterii unui recurs în casație, trimițând dosarul spre rejudecare la Curtea de Apel București. Instanța supremă a hotărât că Mario Iorgulescu nu ar fi trebuit judecat pentru omor, ci pentru ucidere din culpă, o infracțiune cu pedepse mai mici.
Accidentul din 8 septembrie 2019
Accidentul a avut loc în noaptea de 8 septembrie 2019, când Mario Iorgulescu, aflat sub influența alcoolului (1,96 g/l) și a cocainei, a condus cu viteză mare un Aston Martin model DBS dinspre satul Gulia, județul Dâmbovița, spre București. În timpul călătoriei, Iorgulescu a pătruns pe culoarea roșie a semaforului și a accelerat până la 164 km/h, înainte de a intra într-un scuar și a provoca o coliziune frontală pe contrasens, în care un bărbat a murit pe loc.
Ulterior, la câteva zile după accident, Mario Iorgulescu a fost transferat în Italia cu un avion privat, unde a fost internat într-o clinică, fiind protejat de familia sa. În ciuda acestui fapt, el nu a fost audiat de procurori sau magistrați în cadrul procesului.
În prezent, dosarul este în faza de rejudecare, iar sentința finală urmează să fie pronunțată pe 4 decembrie 2024, după mai multe amânări și recursuri. Detaliile acestui caz continuă să atragă atenția opiniei publice, iar familia victimei își exprimă nemulțumirea față de circumstanțele și viteza procesului judiciar.