Acestea au fost decise îndeosebi pentru staționări pe trecerile de pietoni ori în stațiile RATB.
"Se dau amenzi serioase pentru cei care au impresia că nesimțirea și tupeul primează în fața celor care vor #TrotuareLibere și un oraș unde bunul simț să nu fie pe cale de dispariție.
Poliția Locală Sector 1 a intensificat în ultimele luni amenzile pentru parcările ilegale. În ultima lună s-au dat peste 10.000 de amenzi/comunicări pentru parcări în locuri interzise (treceri de pietoni, stații STB etc). Chiar dacă măsura de la Sectorul 1 este un record pentru București eu sunt de părere că nu este suficient pentru câtă nesimțire au unii. Le vom răspunde pe măsură.
4.250 mașini ridicate în perioada 2021-2022 față de 1.254 în perioada 2018-2019, iar peste 320 de mașini au fost deja valorificate. Asta înseamnă mai puțin spațiu public ocupat ilegal în Sectorul 1 și mai multă curățenie.
Fac un apel la cetățeni să semnaleze la telefonul 021.9540 prezența pe domeniul public a acestor vechituri, care îngreunează atât traficul pietonal, cât și cel rutier.
#FacemCurat în Sectorul 1", a scris edilul pe Facebook.
Însă Clotilde Armand uită să precizeze că sunt mii de cereri în fiecare an din partea locuitorilor din Sectorul 1 care vor să închirieze un loc de parcare de la administrația locală, iar aceasta nu rezolvă nici 1%.
În plus, administrația Capitalei a încheiat contracte cu firme private pentru a închiria locuri de parcare la prețuri astronomice, făcând astfel diferențe enorme între bucureșteni, care se văd nevoiți să plătească tarife diferite - unii la primării, alții la companiile particulare - deși toți contribuie la plata taxelor și impozitelor. Astfel că cetățenii sunt supuși constant abuzurilor și discriminărilor din partea celor pe care i-au votat și pe care îi plătesc.