Peste 140 de pasageri au asteptat ieri pe Aeroportul Baneasa circa 10 ore pentru ca aeronava companiei Wizz Air sa decoleze catre Roma. Cursa trebuia sa plece la ora 6:10, insa din cauza unei defectiuni la sistemul de aer conditionat nu a mai decolat la timp.
Peste 140 de pasageri au aşteptat ieri pe Aeroportul Băneasa circa 10 ore pentru ca aeronava companiei Wizz Air să decoleze către Roma. Cursa trebuia să plece la ora 6:10, însă din cauza unei defecţiuni la sistemul de aer condiţionat nu a mai decolat la timp.
Mai mult, acest lucru a dus la întîrzieri de circa 9 ore la cursele Bucureşti – Roma Ciampino şi Bucureşti – Dortmund. Pasagerii s-au plîns că nici un reprezentant al companiei aeriene nu a venit să le explice care este motivul întîrzierii cursei. De asemenea, conducerea aeroportului este nemulţumită de modul de activitate din ultimul timp al operatorului aerian Wizz Air, care înregistrează întîrzieri în mod constant. "Această întîrziere a generat dereglări în trafic de pînă la opt ore. Am fost nevoit să mobilizez toţi angajaţii aeroportului", a declarat Ştefan Mladin, directorul Aeroportului Aurel Vlaicu din Băneasa.
DESPĂGUBIRI. Potrivit Regulamentului comunitar, pasagerii care sînt refuzaţi nejustificat la îmbarcare şi cei cărora li s-au anulat zborurile pot beneficia atît de compensaţii băneşti (a căror valoare depinde de lungimea rutei), cît şi de asistenţă gratuită. Dacă întîrzierea este de cel puţin 5 ore, pasagerii au dreptul, la alegere, la: rambursarea costului biletului; rerutare pînă la destinaţia finală; oferirea unui bilet de întoarcere, cu prima ocazie, la punctul iniţial de plecare.
Citește pe Antena3.ro