Eco-Rom Ambalaje, reprezentantul mărcii “Der Grüne Punkt” – Punctul Verde, a integrat, la sfârşitul anului 2007, 917 companii care au pus pe piaţă 661.000 de tone de ambalaje
Eco-Rom Ambalaje, reprezentantul mărcii “Der Grüne Punkt” – Punctul Verde, a integrat, la sfârşitul anului 2007, 917 companii care au pus pe piaţă 661.000 de tone de ambalaje: 19,4% sticlă, 30,9% plastic, 25,2% hârtie-carton, 4,6% metal şi 19,8% lemn. Cantitatea de ambalaje valorificate a fost de aproximativ 240.000 de tone. Companiile care au aderat la sistem au beneficiat, începând cu anul 2007, de un pachet de servicii gratuite: serviciul de consultanţă tehnică-legislativă în gestionarea deşeurilor de ambalaje şi transmiterea online a datelor.
MONITORIZARE. Serviciul online permite o monitorizare permanentă a cantităţilor de ambalaje introduse pe piaţă şi stadiul valorificării şi reciclării acestora, fiind singurul de acest tip existent în România. “Companiile afiliate la sistemul propus de Eco-Rom Ambalaje SA au avut numai de câştigat în anul 2007, întrucât obligaţiile acestora de reciclare şi valorificare au fost îndeplinite cu maximă eficienţă. Tarifele reprezintă un factor important în decizia operatorilor economici, dar la fel de importante sunt şi calitatea serviciilor, inovaţia şi experienţa de utilizare. De exemplu, sistemul online de raportare a redus cu 100% erorile în transmiterea şi gestionarea datelor privind ambalajele introduse pe piaţă şi valorificarea acestora. Rezolvarea imediată a problemelor cu care se confruntă agentul economic este foarte importantă. Aceste servicii au condus la o creştere cu 37% a numărului de companii afiliate sistemului în anul 2007”, a declarat Mugurel Rădulescu, preşedintele CA Eco-Rom.