Daca Mosul nu v-a rasplatit pe masura asteptarilor, nu disperati si Anul Nou e un bun prilej de a primi daruri.
Inspiratia si imaginatia sunt elementele-cheie pentru o surpriza placuta. Daca Mosul nu v-a rasplatit pe masura asteptarilor, nu disperati si Anul Nou e un bun prilej de a primi daruri. Atunci cand vine vorba de surprize conteaza imaginatia si inspiratia fiecaruia in a gasi cadoul potrivit. Jurnalul National: Esti singura persoana din Romania care are franciza?
Andreea Guidea: Da, franciza apartine firmei B&B Candy World si suntem unici reprezentanti ai Candy Bouquet International in Romania.
Ai fost la training in America?
Pentru a obtine franciza trebuie sa treci prin toate procedurile si este absolut normal atunci cand incepi un business sa stii ce inseamna acest lucru pana in detaliu.
Care este publicul-tinta al acestui tip de cadouri?
Ne adresam atat companiilor pentru cadouri business sau evenimente, cat si consumatorilor individuali. Zambetul pe care aceste cadouri il provoaca este acelasi indiferent de target.
Ce reactii a avut acest tip de afacere pana in prezent?
In general, orice produs provoaca reactii fie pro, fie contra in diferite proportii. Ei bine, pentru Candy Bouquet nu am avut absolut nici o reactie negativa. De la copii la bunici oamenii se bucura atunci cand primesc aranjamentele noastre. Am avut chiar solicitari de la copii care au sunat pentru a comanda pentru profesori la scoala, dar si companii de renume care apeleaza la noi pentru diferite evenimente sau cadouri pentru partenerii de afaceri.
Cum vezi dezvoltarea acestui proiect in viitor?
In principal vreau sa dezvolt distributia: trebuie sa gasesc cateva puncte de vanzare, pentru ca principala problema cu care ne confruntam la ora actuala este lipsa unui spatiu de vanzare si sunt foarte multi cei care nu au vazut inca produsele noastre decat pe site si vor sa le vada in realitate.
Semnificatia
|
"Ideal, cadourile trimise de o companie transmit, macar in parte, valorile companiei sau brandului reprezentat. Noi am ales pentru acest an doua produse editoriale perene, respectiv, o carte de interviuri si un album de fotografie, realizate de colaboratori ai companiei noastre. Consideram ca ele transmit un mesaj clar despre valoarea cuvantului tiparit si valoarea fotografiei artistice, despre doua forme de arta «de consum» care se pot dovedi valori durabile si memorabile. Revistele pe care le producem sunt rareori pastrate si au, prin definitie, o durata scurta de viata, pentru ca mare parte din informatia continuta este perisabila. Publicam insa si lucruri care merita sa fie pastrate, recitite, revazute, si asta incercam sa transmitem cu darurile noastre de Sarbatori." (Cristina Simion - managing director Edipresse Romania)
|
Trendul
|
"Fiind sezonul agendelor si calendarelor, cred ca acestea au fost varful vanzarilor pe langa obiectele de protocol - categoria lux. La sfarsit de an, indiferent de cifra de afaceri si de domeniul de activitate, fiecare firma doreste sa faca cadou mici atentii de care partenerii sau clientii sa-si aduca aminte cu placere. Am remarcat ceva foarte surprinzator, majoritatea clientilor nu a mai alergat dupa preturi mici, a cautat obiecte de foarte buna calitate pentru a le putea asocia cu imaginea firmelor la care activeaza. In prag de Craciun sunt cautate foarte mult obiectele de sezon: globulete de Craciun, beteala, cani personalizate cu imagini vesele de sarbatoare, lumanari, accesorii de aromoterapie. In aceasta perioada, vanzarile cresc cam cu 40%." (Nadia Visan - sales & marketing manager 2DayPromotional)
|