Ruxandra Sararu este de trei zile cel mai tanar presedinte al Fundatiei Radio Romania.
Un jurnalist complet, Ruxandra Sararu isi propune sa revolutioneze institutia si sa ofere o sansa tinerilor talentati. "Vreau sa-i ofer o sansa si o provocare fiului meu, Mihnea Sararu, si tuturor tinerilor din aceasta institutie si din aceasta tara", spune ea, ca om de presa experimentat si ca mama. "Ne propunem formarea unor tineri jurnalisti capabili sa perceapa si sa transmita fenomenele tulburatoare in care Romania este parte si pe care Radio Romania le lanseaza in eter." REVOLUTIONAREA PRESEI. Asa cum, la randul sau, a fost sustinuta si indrumata de mari jurnalisti, ea doreste sa incurajeze tinerele talente si sa asigure calitatea. "E o provocare pe care o primesc in pragul a 48 de ani, dupa aproape 17 ani de gazetarie audio si nu spun cati de presa scrisa. Ion Cristoiu mi-a pus pixul in mana la «Secvente»", marturiseste Ruxandra Sararu. Munca in presa se face in primul rand cu oameni. Iar jurnalistii interactioneaza in diverse momente ale activitatii lor. Invata unii de la altii, se sprijina reciproc. "Nu in ultimul rand, trebuie sa le multumesc celor care m-au invatat audiovizualul: Eugen Preda, Razvan Theodorescu, Adrian Sarbu, Sergiu Toader si marelui meu prieten, Paul Grigoriu. De asemenea, lui Cristian Tudor Popescu." PERMANENT ACTIVA. Spre deosebire de unii jurnalisti care au aparitii din ce in ce mai rare dupa ce ocupa o functie de conducere, Ruxandra Sararu isi doreste acum sa faca mai multe emisiuni. "Asta ma provoaca sa fac mai mult. Emisiunile sunt viata mea. Vreau sa fac emisiuni de nivel european. Voi continua «In Casa Radio cu Ruxandra Sararu», care va deveni o carte marturie. Si imi propun sa reiau vechile emisiuni, initiate de mine in 1992, cand am adus pentru prima data la Radio Romania posturi interzise in comunism, ca Europa libera, Vocea Americii, BBC si altele." LUPTA PENTRU CALITATE. In acelasi timp, responsabilitatea pe care o presupune noua functie ii va fi prioritate. Ea crede cu tarie in institutia care a promovat-o si intentioneaza sa-i asigure un nivel european. "Trebuie sa promovam Radio Romania, cel mai frumos brand. Asta isi propune Fundatia. Sa mergem inainte cu tara si sa ducem in Europa identitatea noastra nationala si sperantele tinerilor, legate de integrarea in Uniunea Europeana. Vom face parteneriate cu institutii de prestigiu, interne si internationale, pentru promovarea celor mai autentice valori nationale." Planurile pe care noul presedinte le are pentru Fundatie sunt pe masura propriilor asteptari, eforturi si convingeri: "Vreau sa devina o fundatie europeana, cu specific pur romanesc".Citește pe Antena3.ro