Cumparatul hainelor online a devenit o practica tot mai frecventa in Romania, datorita preturilor scazute, economiei de timp si a metodelor facile de plata. Pe piata romaneasca sunt mai multi jucatori printre care Bon Prix, Kurtmann, Fashion Days si MiniPrix care vand volume insemnate de haine si accesorii.
"In cazul Kurtmann.ro preturile sunt cu 30-70% mai mici decat in magazine. La modul general, comoditatea in parcurgerea ofertelor diferitelor magazine este avantajul principal pentru care clientii opteaza pentru achizitiile online, intr-un cadru social in care timpul devine tot mai pretios", a declarat pentru RTV.NET Samuel Kurtmann, co-owner al magazinului online de haine, kurtmann.ro.Potrivit unui studiu mercador.ro, cele mai ofertate produse la inceputul anului 2012 au fost cele din categoria "Moda si Frumusete". Produsele cel mai frecvent date spre vanzare, din aceasta categorie, au fost cele vestimentare destinate femeilor, urmate de incaltaminte si accesorii.
Citeste articolul intreg pe www.rtv.net