De azi-noapte, soferii bucuresteni au inca un punct "fierbinte" in care sa-si testeze rabdarea. Lucrarile la un pod SNCFR inchid, timp de zece zile, drumul dintre Casa Presei Libere si Aeroportul Baneasa. Pentru a ajunge in DN 1, conducatorii auto au doua alternative: una mai lunga decat alta.
Duminica. Ora 15:00. Mai sunt noua ceasuri pana cand circulatia va fi oprita pe segmentul Casa Presei Libere - Aeroportul Baneasa. Traficul se odihneste si el inaintea bulucului de autoturisme si mijloace de transport in comun cu care ne-am obisnuit in fiecare zi de luni. Si de marti etc⦠TREI MINUTE. De atat ai nevoie intr-o zi de duminica pentru a parcurge traseul ce urmeaza a fi inchis. Motoarele ofteaza placut, chiar daca drumul nu e atat de liber ca pe Bulevardul Poligrafiei. Incepand de maine, aceasta strada va fi una dintre rutele ocolitoare. Pe harta, alternativa propusa de Politia Rutiera este de trei ori mai lunga. In practica, timpul pe care il parcurgi este doar de doua ori mai mare. Asta daca tinem cont ca pe aici nu se prea circula, atata vreme cat varianta scurta, pe la Casa Presei, mai e deschisa, plus ca e zi de duminica. Astfel ca, pentru a strabate traseul Bdul Poligrafiei - Pasajul Jiului pana pe Ion Ionescu de la Brad, nu ai nevoie de mai mult de sapte minute. O buna bucata de drum e foarte ingusta, haite de caini s-au aciuat chiar langa sosea, langa reprezentantele firmelor de automobile. Pe Baiculesti tresalti la cele cateva gropi generoase, in rest toate bune, atata vreme cat ajungi la liman.
ALTA RUTA. Traseul subliniat reprezinta varianta de rezerva a soferilor
|
Citește pe Antena3.ro
PODUL CFR, VECHI DE 60 DE ANI
|
Podul de cale ferata care traverseaza Sos Bucuresti - Ploiesti face parte din Coridorul IV Paneuropean, iar in urma modernizarii pe calea ferata Bucuresti - Constanta trenurile vor putea merge cu viteze de 200 de km/h. "Acest pod avea o vechime de peste 60 de ani. Vor fi refacute fundatiile, iar, in cele zece zile cat va fi oprita circulatia, rampa podului va fi inlocuita cu una noua", explica Adrian Ionescu, purtarorul de cuvant al Ministerului Transporturilor. In urma lucrarilor de reabilitare, trenurile vor circula, intr-o prima etapa, pe traseul Bucuresti - Contanta cu viteza de 160 km/h, iar dupa modernizarea materialului rulant
si a sistemelor de instalatii cu viteze de pana la 200 de km/h.
|
TRASEELE DE REZERVA PENTRU ZECE ZILE
|
|