x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Jurnalul Naţional, lider şi la încredere

Jurnalul Naţional, lider şi la încredere

de Ilinca Dima    |    25 Apr 2008   •   00:00

Miercuri seară, la Palatul Bragadiru, a avut loc Gala de decernare a trofeelor Most Trusted Brands – Marca cea mai de încredere, eveniment realizat de Editura Reader’s Digest şi în cadrul căruia Jurnalul Naţional a cîştigat, pentru al treilea an consecutiv, trofeul la categoria Cotidian.



Miercuri seară, la Palatul Bragadiru, a avut loc Gala de decernare a trofeelor Most Trusted Brands – Marca cea mai de încredere, eveniment realizat de Editura Reader’s Digest şi în cadrul căruia Jurnalul Naţional a cîştigat, pentru al treilea an consecutiv, trofeul la categoria Cotidian.

În acest an, studiul Most Trusted Brands a fost realizat în 16 state europene (printre care şi România), iar chestionarul adresat cititorilor revistei Reader’s Digest a primit în total 23.651 de răspunsuri pentru 20 de categorii comune şi nominalizări deschise. Jurnalul Naţional a cîştigat detaşat la categoria sa, întrunind 28% din opţiunile cititorilor (exprimate liber), cu mai bine de şase procente în plus faţă de anul trecut, şi aproape 10% mai mult decît următorul clasat în topul încrederii, Libertatea. Evenimentul Zilei, în scădere faţă de anul trecut, întruneşte sub 10% din opţiunile de vot şi ocupă locul trei. La celelalte categorii din aria mass-media, cîştigători au fost Europa FM şi Pro TV, iar persoana publică în care românii au cea mai mare încredere este, ca şi anul trecut, preşedintele Traian Băsescu. Singura marcă nominalizată şi votată cîştigătoare în toate ţările incluse în studiu a fost la categoria Telefoane mobile: Nokia.


CALITATE. În ceea ce priveşte comportamentul consumatorilor faţă de mărci, peste 87% dintre aceştia consideră că merită să plătească în plus pentru a beneficia de o calitate mai mare şi că, o dată ce un produs le-a cîştigat încrederea, tind să-şi păstreze loialitatea faţă de acesta. Cele mai importante criterii pentru desemnarea "celei mai de încredere mărci" au fost eficienţa şi experienţa personală. Pe plan local, românii se află printre europenii cărora le place să-şi asume riscuri, dar pentru care este important ca produsele pe care le cumpără să provină de la companii cu un comportament etic. "Încrederea cititorilor ne obligă, ne onorează şi confirmă, din nou, poziţia de lider pe piaţa cotidienelor de calitate din România, aşa cum se arată în Sudiul Naţional de Audienţă Focus realizat de BRAT: 876.000 de cititori în fiecare zi" – Mihai Craiu, director general Editura Intact SA.

×
Subiecte în articol: observator