În pregătirea sesiunii extraordinare de luna viitoare, Opoziţia lărgeşte lista subiectelor care s-ar vrea discutate, incluzând şi "dosarul Ridzi". Cum decizia va fi luată la nivelul Biroului Permanent al Camerei Deputaţilor, unde Opoziţia are majoritate, subiectul Ridzi are şanse mari să fie tranşat în luna august. În paralel, ieri, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CAN) a analizat din nou, la cererea DNA, cele trei spoturi publicitare promovate anul trecut la televiziuni de Ministerul Turismului şi Sportului, cu ocazia manifestărilor ocazionate de Ziua Tineretului, analiza CNA îndreptându-se în special asupra clipului tv în care apărea fostul ministru Monica Iacob Ridzi. DNA ceruse CNA să spună dacă cele trei spoturi "se încadrează din punct de vedere al conţinutului şi mesajului în categoria comunicării comerciale audiovizuale, noncomerciale ori într-o altă categorie". Concluzia analizei făcute de CNA a fost clară: respectivele clipuri au fost difuzate în regim comercial. De altfel, încă de anul trecut, urmare a şedinţei din 23 iunie, CNA a avertizat televiziunile care difuzau spotul în care apărea Monica Ridzi că acesta este considerat "publicitate politică" în afara campaniei electorale, lucru interzis de legislaţie.