Jurnalul.ro Ştiri Observator Românca de la NASA: Îmi e imposibil să îmi imaginez că suntem singurii din Univers

17 Apr 2013   •   11:37

Aurora Simionescu, astrofizicianul român de la NASA, crede că viaţa extraterestră ar putea fi altfel decât ne-o imaginăm noi. "Eu, personal, nu aş garanta că nu există viaţa extraterestră care să folosească, de exemplu, metanul lichid de pe Titan în loc de apă", a declarat Aurora pentru RTV.NET.

Întrebată ce părere are despre viaţa extraterestră, Aurora Simionescu a declarat că îi este imposibil să îşi imagineze că suntem singurii din univers.

Citeşte şi AVERTISMENT ŞOCANT al NASA: "Ne rămâne doar să ne rugăm!"

"Eu cred că universul este atât de mare, conţinând atâtea galaxii, şi în fiecare galaxie atâtea stele, şi în jurul acestor stele atâtea planete,
încât îmi e imposibil să îmi imaginez că suntem singură formă de viaţa din cosmos. Dacă avem şanse să ne întâlnim sau să comunicăm cu extratereştrii, e o cu totul altă întrebare - pentru că dimensiunile universului sunt şi ele enorme. Numai galaxia noastră are un diametru de 100.000 de ani lumină - dacă ar există o civilizaţie în colţul opus al galaxiei noastre, din momentul când ei să zicem că ne trimit un e-mail, sau orice alt semnal, până când noi primim acest semnal şi trimitem un răspuns, şi până când acest răspuns ajunge înapoi la această civilizaţie, vor fi trecut 200.000 de ani. Noi am inventat transmisia radio abia acum aproximativ o sută de ani", spune Aurora Simionescu.

Citeşte şi NASA a anunţat o descoperire importantă: Marte a avut viaţă

Cercetătoarea mai spune şi că viaţa extraterestră ar putea fi altfel decât ne-o imaginăm noi şi ar putea să trăiască în condiţii complet diferite faţă de cele în care existăm noi.

Află pe RTV.NET mai multe detalii despre posibilitatea existenţei unei vieţi extraterestre, prin ochii româncei de la NASA.

Subiecte în articol: romanca nasa univers