x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Scandal într-un avion TAROM. De unde a pornit bătaia. Reacția oficială a companiei

Scandal într-un avion TAROM. De unde a pornit bătaia. Reacția oficială a companiei

19 Iul 2019   •   16:12
Scandal într-un avion TAROM. De unde a pornit bătaia. Reacția oficială a companiei
Sursa foto: pixabay.com

Scandal uriaș într-un avion TAROM, aflat pe aeroportul Otopeni  O pasageră a surprins momentul în care un bărbat se luptă cu forțele de securitate care încearcă să-l dea jos cu forța din avion. Imaginile au devenit virale pe Facebook.

 

Reacția companiei TAROM

„Compania TAROM îşi exprimă părerea de rău faţă de situaţia creată în cadrul zborului ROT 101 Otopeni-Cairo din data de 17 Iulie 2019, dar este obligată să respecte reglementările aviatice internaţionale privind siguranţa şi securitatea pasagerilor.

În situaţia de faţă menţionăm următoarele:

Ieşirile de urgenţă servesc unor situaţii care cer evacuarea pasagerilor din aeronavă în cel mai scurt timp. Prin urmare, pasagerii care ocupă un loc în imediata apropiere a acesteia trebuie să fie dispuşi să ajute în caz de urgenţă şi să vorbească limba engleză (de asemenea, limba companiei respective este un plus), pentru a fi capabili să înţeleagă comenzile echipajului în caz de evacuare şi instrucţiunile de deschidere a acelor uşi; această regulă se aplică, de asemenea, în cazul situaţiei existente în cadrul acestui zbor.

Pasagerilor aflaţi în apropierea ieşirilor de urgenţă li se face un instructaj pe care aceştia trebuie să fie capabili să îl înţeleagă.

În cazul de faţă, pasagera perturbatoare nu înţelegea şi nu vorbea nici limba română, nici limba engleză. Totodată, menţionăm că locul pe care îl ocupa nu îi fusese alocat şi a refuzat să se identifice.

Pentru siguranţa zborului şi a pasagerilor, echipajul de cabină a acţionat conform procedurilor în vigoare, rugând pasagera turbulentă să se mute pe locul alocat la îmbarcare.

Menţionăm că pasagera nu a adoptat o atitudine adecvată, motiv pentru care, conform procedurilor în vigoare, au fost chemaţi agenţii de securitate ai aeroportului. Reiterăm faptul că pentru Compania TAROM, indiferent de context, priorităţile esenţiale rămân siguranţa şi securitatea pasagerilor, a zborului şi a echipajului”.

×
Subiecte în articol: tarom