x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator Vedete în campania "Antena 2 suntem noi!"

Vedete în campania "Antena 2 suntem noi!"

25 Ian 2010   •   00:00
Vedete în campania "Antena 2 suntem noi!"

Antena 2 a crescut mult în audienţe, progres subliniat de datele de audienţă furnizate de GFK Romania şi de feed-back-ul de la telespectatori.



În 2009, televiziunea condusă de Mihai Gâdea a "păşit" în top 15 televiziuni. Intrată acum într-o altă etapă, Antena 2 iniţiază campania "Antena 2 suntem noi", cu noi promo-uri cu vedete şi noi id-uri de post. Noile spoturi au fost create din dorinţa de a transmite încă o dată publicului că interactivitatea este condiţia creşterii unei televiziuni. În 2007, când Antena 2 s-a lansat, media telespectatorilor din întreg mediul urban care îi urmăreau emisiunile era de 7.000. În 2009, a ajuns la aproape 70.000. Dacă la o lună de la lansare se putea spune cu cinism că Antena 2 are doi telespectatori, acum acelaşi titlu nu ar fi decât o frumoasă metaforă.

Cele mai importante vedete, cu mari realizări în ce priveşte audienţa, au filmat în primele spoturi prin care afirmă apartenenţa la acest brand. Cristi Brancu, Mihai Morar, Diana Niculescu Munteanu şi Victor Ciutacu au fost "pe baricade" de la început, au investit timp şi sentimente în proiect, iar aşteptările le-au fost răsplătite. Când numele vedetelor postului au devenit cunoscute şi apreciate pe piaţa media, acestea au primit oferte consistente de la alte televiziuni. Şi fiecare a spus "nu". Prima dragoste nu se trădează niciodată. (C.S.)

×
Subiecte în articol: mass-media