Bucureşti Mall şi Plaza România se vor transforma radical pentru a se ridica la cele mai avansate concepte de retail, a anunîat dezvoltatorul Anchor Grup.
Transformarea mall-urilor propune o nouă arhitectură, un design interior spectaculos, noi spaţii de divertisment şi un nou circuit de shopping. Vor rezulta două lifestyle centers, care vor aduce schimbări la nivelul întregii pieţe, a declarat Ali Ergun Ergen, CEO Anchor Grup. „Nu este vorba despre o simplă renovare, ci despre o primă transformare majoră a unui proiect de retail, parte din strategia de dezvoltare a companiei pentru următorii 5-10 ani. ?n urma acestor investiţii cele două mall-uri vor depăşi 100.000 de metri pătraţi suprafaţă închiriabilă. Anchor Grup va deţine aproximativ 25% din suprafaţa premium de retail din Bucureşti”, adaugă Ali Ergun Ergen. Reamenajarea şi reconfigurarea celor două obiective de retail va creşte cu până la 20% suprafaţa închiriabilă. Investiţiile alocate pentru acest proiect vor atinge 50 mil EUR. Astfel, valoarea totală a investiţiilor Anchor Grup în România se ridică la peste 350 milioane de euro. Dacă Bucureşti Mall aduce în prim plan importanţa spaţiilor verzi, precum şi a zonelor deschise de lounge şi relaxare, Plaza Romania va beneficia de unul dintre cele mai mari parcuri de distracţii indoor din Estul Europei, devenind astfel un punct de atracţie pentru întreaga regiune. Lucrările se vor desfăşura concomitent în ambele centre comerciale, acestea rămânând deschise publicului pe parcursul întregului proces.