„Acces direct”, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost și în luna martie lider absolut de audiență pe intervalul său orar, pe toate segmentele de public.
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea „Acces direct” a înregistrat în luna martie un leadership de 82%, înregistrând, în medie, un rating de 5,5 puncte și o cotă de piață de 20,6 procente, în timp ce, ProTv s-a clasat pe locul al II-lea cu 4,8 puncte de rating și 18,3% cotă de piață.
Emisiunea a fost lider de audiență și pe întreg publicul din mediul urban, cu un leadership de 100%, înregistrînd un rating mediu de 7 puncte și o cotă de piață de 20 procente. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 4,9 puncte de rating și 14,1% cotă de piață.
Acces direct” s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări, cu un leadership tot de 100%, unde a obținut o medie de 7,9 puncte de rating și 22,3% cotă de piață, emisiunea fiind urmărită în medie de aproape 1.5 00.000 de români. ProTv, următorul clasat, a avut 5,9 puncte de rating și 16,6 procente din cota de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urilor All Urban si National
Perioada 5 aprilie 2015