x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Acces direct, lider de audiență detașat pe toate targeturile și în luna martie

Acces direct, lider de audiență detașat pe toate targeturile și în luna martie

07 Apr 2015   •   12:18
Acces direct, lider de audiență detașat pe toate targeturile și în luna martie
Sursa foto: MIHAI STETCU

„Acces direct”, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost și în luna martie lider absolut de audiență pe intervalul său orar, pe toate segmentele de public.

Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea „Acces direct” a înregistrat în luna martie un leadership de 82%, înregistrând, în medie, un rating de 5,5 puncte și o cotă de piață de 20,6 procente, în timp ce, ProTv s-a clasat pe locul al II-lea cu 4,8 puncte de rating și 18,3% cotă de piață.

Emisiunea a fost lider de audiență și pe întreg publicul din mediul urban, cu un leadership de 100%, înregistrînd un rating mediu de 7 puncte și o cotă de piață de 20 procente. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 4,9 puncte de rating și 14,1% cotă de piață.

Acces direct” s-a detașat de concurență și la nivelul întregii țări, cu un leadership tot de 100%, unde a obținut o medie de 7,9 puncte de rating și 22,3% cotă de piață, emisiunea fiind urmărită în medie de aproape 1.5 00.000 de români. ProTv, următorul clasat, a avut 5,9 puncte de rating și 16,6 procente din cota de piață.

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urilor All Urban si National
Perioada 5 aprilie 2015

×