x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Casa AFLA CE E NOU

AFLA CE E NOU

de Otilia Vintilă-Bolchiş    |    30 Noi 2006   •   00:00

Masina de spalat vase, inalta de 45 cm - Produs potrivit pentru spatiile mici
O familie medie, formata din patru oameni, pierde aproximativ 300 de ore pe an spaland de mana vasele. Aceasta inseamna mai mult de 12 zile care ar putea fi petrecute facand altceva mai reconfortant. Iata un bun motiv pentru a va dota bucataria cu o masina de spalat vase. Dar ce te faci cand spatiul din bucataria ta nu mai "accepta" nici un alt obiect? Este o intrebare reprezentativa pentru apartamentele de bloc. Pe aceasta idee, Electrolux a gandit, conceput si lansat pe piata masina de spalat vase special creata pentru a satisface nevoile din caminele din ce in ce mai mici ale europenilor.

Caracteristici: Masina de spalat vase compacta Daily4two are o inaltime de 45 cm si un spatiu pentru sase seturi de vase. Vasele pot beneficia de cinci programe care ofera solutii specifice de curatare pentru cele mai persistente pete. Micuta masina de spalat vase mai are o functie de mare ajutor petru o gestionare eficienta a timpului. Poate fi setata sa porneasca cu o intarziere de noua ore. Pentru o planificare corecta, Daily4two afiseaza cu acuratete timpul ramas pana la incheierea ciclului.

Acest model compact este potrivit pentru tinerii care traiesc independent in garsoniere sau apartamente de doua camere, pentru familiile monoparentale, pentru cei care nu detin bucatarii foarte spatioase, pentru cuplurile de tineri casatoriti, pentru cuplurile de persoane peste 50 de ani. Daily4two ESF 2440 este disponibila incepand cu luna noiembrie a acestui an la un pret recomandat de vanzare de 1.250 lei.

Noul concept Blue Touch de masini de spalat
O noua gama de masini de spalat a fost de curand lansata de Whirlpool. Gama Blue Touch propune trei modele, cu viteze de centrifugare variabile de pana la 1.000, 1.200 si respectiv 1.400 de rotatii pe minut.

Panoul de control Blue Touch, un ecran sensibil si interactiv, este solutia gasita pentru traditionalele butoane. Acest nou sistem de comanda permite ajustarea optiunilor sau modificarea programului chiar in timpul ciclului de spalare, fara a mai fi nevoie sa opresti masina pentru a schimba orice parametru al spalarii.

Toate modelele Blue Touch includ functia patentata Whirlpool Al 6-lea Simt, care permite un efort minim de programare din partea utilizatorului. Masina identifica singura tipul de tesatura introdus si initiaza programul de spalare ideal pentru tipul respectiv de incarcatura la parametri optimi pentru o spalare impecabila, cu cel mai mic consum de resurse.

Noile produse se comercializeaza in aceasta perioada la preturi speciale. Astfel, masinile de spalat BlueTouch sunt disponibile in magazinele partenerilor de distributie cu reduceri consistente de pana la 300 RON, la un pret special de 1.749 RON pentru Blue Touch AWO 10361, 1.889 RON pentru Blue Touch AWO 10561 si 1.990 RON pentru AWO 10761, TVA inclus. Oferta este valabila pana la data de 31 decembrie inclusiv.
Alina Florentina Ionescu a pus pe plansa ideea de a construi zone verzi pe parcursul Caii Mosilor.

Concurs International de Arhitectura
In numarul 85 al Jurnalului casei mele va informam despre concursul de arhitectura cu tema "Locuri uitate", organizat de Universitatea de Arhitectura si Urbanism "Ion Mincu" (UAUIM) Bucuresti si Lafarge Romania, sub egida Asociatiei Europene a Scolilor de Arhitectura. Ruine antice sau de ev mediu, constructii din stadiile timpurii ale industrializarii sau uzine celebre pentru produsele lor, toate au fost inghitite de dezvoltarea frenetica a oraselor, lasand in urma doar niste ziduri fara insemnatate. De aici, tema concursului.

Marti, 21 noiembrie, au fost anuntati tinerii arhitecti castigatori ai concursului. Primul premiu a revenit studentului la Universitatea din Belgrad, Predrag Ignjatovic. Scoala romaneasca de Arhitectura a fost prezenta cu o selectie de 28 de proiecte, care au intrat la jurizarea internationala alaturi de cele provenind din celelalte scoli europene. Romania a castigat doua premii importante, respectiv premiul III, obtinut de Silvia Roxana Palfi, si mentiunea V, obtinuta de Alina Florentina Ionescu, ambele reprezentante ale Universitatii de Arhitectura si Urbanism "Ion Mincu" Bucuresti.

Mr Bricolage, acum si in Romania
Miercuri, 29 noiembrie, s-a deschis in Bucuresti primul magazin Mr Bricolage. Aceasta lansare marcheaza si intrarea pe piata din Romania a brandului Mr Bricolage, unul dintre primii trei jucatori de pe cea mai mare piata de bricolaj din Europa, cea franceza. Noul intrat pe piata noastra este un retailer de prestigiu, cu o experienta in bricolaj de peste 40 de ani, materializata in circa 600 de magazine deschise pe trei continente: Europa, Africa si America, in tari precum Franta, Belgia, Spania, Bulgaria, Andorra, Maroc, Madagascar, Argentina, Uruguay. Pe plan regional, Mr Bricolage a intrat si pe piata est-europeana, aflata in plina expansiune, impunandu-se mai intai in Bulgaria, tara in care este lider in domeniu de peste 5 ani.

Gama de produse: Magazinele vor avea intre 6.000 si 10.000 mp, conceptul si marimea magazinului fiind alese in functie de locatia acestuia si de densitatea populatiei din zona de interes. Se vor prezenta circa 40.000 de produse de bricolaj din domeniile feronerie, scule, unelte si utilaje, lemn, accesorii si mobilier pentru baie si bucatarie, instalatii termice si sanitare, produse electrice si de iluminat, decoratiuni, materiale de constructii, produse pentru gradina si plante de interior si exterior. Pe termen lung, Mr Bricolage Romania va deschide magazine in orasele mari, doua in 2007 si cate trei incepand din 2008.

Expert Digital, un nou tip de magazin lansat de Domo
Grija permanenta a consumatorului roman de a fi in pas cu ultimele trenduri in tehnologie au determinat in ultimii ani cresterea sustinuta a pietei de IT&C. Consumatorii tineri, cu venituri si educatie peste medie au trecut granita nevoilor de baza, caracteristice acestei piete, exprimandu-si la momentul actual o noua nevoie, respectiv aceea de confirmare a imaginii si a statutului folosindu-se in acest sens de produse high end si gadgeturi de ultima generatie. Din dorinta de a satisface aceasta nevoie, oferind in acelasi timp o experienta de cumparare la cele mai inalte standarde, s-a nascut un nou concept de magazin: Expert Digital.

Este conceptul de magazin specializat in electronice, IT&C, GSM, Foto-Video si Multimedia, lansat de Domo pentru mall-uri, galerii comerciale, locatii premium. Primul magazin s-a deschis in 18 noiembrie, la Oradea (Str. Ogorului nr. 171, in galeriile comerciale Real). Expert Digital asigura accesul la noutati, lansari, produse care beneficiaza de ultimele inovatii in tehnologie si design, totul in asociere cu importante branduri internationale: Sony, Panasonic, LG, Philips, Toshiba, Nokia, Sony Ericsson, Kensington (pentru prima data in Romania), precum si toata gama IT a brandului Expert Digital, brand propriu Domo.
Va exista si un atelier de creatie. Aici, copiii si parintii vor recrea prin colaj vesminte de domni si domnite inspirate din costumele personajelor din tablouri.

Incursiune in arta pe intelesul copiilor
In luna decembrie, la Muzeul National de Arta al Romaniei se desfasoara un program special pentru familii, unic in spatiul muzeal romanesc, povestirea interpretata "Nemaiauzita poveste a Domnitei Unde-Este". "Nemaiauzita poveste a Domnitei Unde-Este" are drept protagonista o domnita din perioada de tranzitie dintre epoca fanariota si epoca moderna. Ea va incanta participantii cu sarmul povestirilor de odinioara intr-o incursiune in timp prin intermediul tablourilor ce marcheaza inceputurile picturii romanesti moderne. Laitmotivul, si totodata intriga povestirii, va fi pierderea si cautarea catelului tinerei domnite. Copiii sunt motivati astfel de domnita sa purceada la cautarea lui in tablourile pictorilor de demult.

Planificarea grupelor. Programele pentru familii se vor desfasura in luna decembrie si se vor adresa urmatoarelor patru categorii de varsta:
- sambata, 2 decembrie, si duminica, 3 decembrie, orele 11:00 si 15:00 - pentru copiii intre 6 si 8 ani;
- sambata, 9 decembrie, si duminica, 10 decembrie, orele 11:00 si 15:00 - pentru copiii intre 8 si 10 ani;
- sambata, 16 decembrie, si duminica, 17 decembrie, ora 11:00 - pentru copiii intre 4 si 6 ani;
- sambata, 16 decembrie, si duminica, 17 decembrie, ora 15:00 - pentru copiii intre 10 si 12 ani.
Programarile se fac cu cel putin o saptamana in avans la numarul de telefon: 314. 81.19.
Initiat din nevoia de a demonstra cat de important este sa respiram un aer curat la lucru, la joaca sau acasa, programul s-a adresat familiilor cu copii mici, mai precis parintilor si celor responsabili de formarea copiilor lor in cei sapte ani de-acasa.

Programul educational ""Viata sanatoasa in 7 ani de acasa"" - Campanie desfasurata de Electrolux in 10 gradinite din Bucuresti
Stiati ca respiram un aer de doua pana la cinci ori mai poluat in casa decat afara si ca intalnim de trei ori mai multe cazuri de astm si alergii decat in 1950? Stiati ca in zilele noastre oamenii isi petrec 90% din timp in casa si respira de aproximativ 23.000 de ori pe zi? Stiati ca nivelul de oxigen din orasele mari e cu 30% sub nivelul normal sau ca in ultimii ani numarul celor care sufera de alergii sau astm s-a dublat, daca nu triplat in unele parti ale lumii?

Sunt doar cateva din motivele pentru care Electrolux a desfasurat in luna noiembrie a acestui an un program educational cu o tema interesanta, "Viata sanatoasa in 7 ani de-acasa", in 10 gradinite din Bucuresti.

Programul a accentuat importanta mentinerii unui mediu sanatos in special in cazul celor care sufera de alergii si alte boli respiratorii, dar si a imbunatatirii calitatii aerului pe care il respiram. Un lucru important pe care l-au descoperit parintii in urma acestui program este acela ca acasa, la munca sau la joaca, solutiile pentru un aer 99,99% pur pot veni si din lumea electrocasnicelor. Astfel de solutii si mai multe informatii despre program va vom prezenta in numerele viitoare.

Date alarmante
- Poluarea aerului reprezinta unul din cei noua factori care determina mai mult de o treime din imbolnavirile de cancer din lume, conform unui studiu realizat de Harvard School of Public Health si citat de National Geographic in martie 2006
- Poluarea din interiorul casei, dar si din exterior, a devenit masiva dupa 1980, o data cu noile tehnologii de constructii care nu permit ventilarea corecta a cladirilor de birouri si restrictioneaza improspatarea aerului
×
Subiecte în articol: produse decembrie masina spalat blue touch