x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Fashion Printesa Diana si brandul Jimmy Choo

Printesa Diana si brandul Jimmy Choo

de Catalin Budescu    |    05 Noi 2005   •   00:00
Printesa Diana si brandul Jimmy Choo

Printesa Diana era unul dintre clientii fideli ai marcii Jimmy Choo.

Printesa Diana era unul dintre clientii fideli ai marcii Jimmy Choo. La randul lor, celebritati precum Keira Knightly, Brittany Murphy, Teri Hatcher, Jessica Alba, Catherine Zeta-Jones, Halle Berry, Natalie Portman, Hilary Swank, Gwen Stefani, Charlize Theron, Penelope Cruz sau Julia Roberts sunt cliente permanente ale Jimmy Choo.

Jimmy Choo s-a nascut in Penang (Malaiezia), in 1961, intr-o familie de producatori de pantofi, realizand primul pantof la varsta de 11 ani. Ulterior, a urmat cursurile la Colegiul de Moda de la Londra, iar primul nume purtat de creatiile sale - Lucky Shoes - a avut vanzari incredibile la standurile din piata de pe South Bank Boulevard. Incurajat de succes, Jimmy Choo si-a deschis propriul magazin in Hackney, cartier din estul Londrei. La putin timp acesta devine din ce in ce mai cunoscut, presa il lauda si in scurt timp primeste comenzi de la Emma Thompson si Kylie Minogue. Mai tarziu, in 1996, marca Jimmy Choo a fost lansata la initiativa Tamarei Mellon, redactor la vremea aceea la revista Vogue. Pentru a face fata cererii, productia pantofilor a fost relocata in fabrici din Italia, unde pantofii Jimmy Choo se realizeaza manual. Dupa deschiderea primului magazin la Londra, compania s-a extins rapid: cinci magazine proprii si peste 80 de puncte de vanzare in lumea intreaga.

AFACEREA. Choo s-a retras din afacere vanzand, in 1996, 50% din actiunile companiei Tamarei Mellon, iar afacerea s-a dezvoltat in timp. Astfel, in 2001, Tamara Mellon a cumparat si restul de actiuni Jimmy Choo pentru 30 de milioane de dolari. In noiembrie 2004, Tamara si-a vandut toate actiunile companiei Phoenix Equity Partners pentru o suma de aproximativ 101 milioane de lire. In decurs de trei ani, compania a deschis inca 26 de magazine noi si a introdus pe piata si colectii de genti si alte accesorii din piele. In noiembrie 2004 compania Hicks Muse a devenit actionar majoritar. Casa Jimmy Choo pregateste in prezent un program de extindere ce include deschiderea a circa 50 de magazine in intreaga lume pana in 2008.

COLECTII
Stilul luxos, detaliile rafinate, produsele lucrate manual si calitatea impecabila reprezinta caracteristicile creatiilor Jimmy Choo. Astfel, pe incaltaminte casa are noua colectii exclusiviste, in editie limitata, cuprinzand sandale, pantofi, cizme si ghete din piele, barbatesti si de dama. Dintre acestea, se remarca linia de pantofi de dama pentru nunta Jimmy Choo Bridal. Colectiile gentilor din piele au nume exotice: Tulita, Tahula, Theola, Tamali. Exista de asemenea si o colectie de genti pentru seara. Accesoriile din piele au fost create in completarea principalelor articole din colectiile de genti, linia contine articole elegante ca portfard, portcard, portmoneu, portchei.

×
Subiecte în articol: high-life jimmy choo jimmy choo