x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Jurnalul TV Antena Stars, locul patru în top all channels cu emisiunile de daytime Viaţa fără filtru şi Mireasa. Direct din culise

Antena Stars, locul patru în top all channels cu emisiunile de daytime Viaţa fără filtru şi Mireasa. Direct din culise

de Redacția Jurnalul    |    18 Oct 2024   •   16:30
Antena Stars, locul patru în top all channels cu emisiunile de daytime Viaţa fără filtru şi Mireasa. Direct din culise

Ziua de joi a fost o zi foarte bună pentru Antena Stars, emisiunile de daytime ale postului TV continuând să câștige popularitate și apreciere în rândul telespectatorilor şi să îşi consolideze poziția pe piața media prin conținut divers și captivant.  Mireasa. Direct din culise şi Viaţa fără filtru s-au clasat ieri pe poziţia a patra în top all channels pe publicul feminin cu vârste cuprinse ȋntre 21 și 54 de ani.

Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, emisiunea  Mireasa. Direct din culise, difuzată ieri în intervalul 13.00-13.30, s-a clasat pe locul patru în topul televiziunilor din România, înregistrând, la nivelul publicului feminin cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani 5.7% cota de piaţă şi 0.5 puncte de rating.

Emisiunea Viaţa fără filtru, prezentată de Mădălin Ionescu, de luni până vineri, de la ora 13.30, s-a clasat şi ea, tot ieri, tot pe locul patru în topul preferințelor telespectatorilor, la nivelul aceluiaşi public programul  înregistrând o medie de 5% cotă de piață şi 0.5 puncte de rating. Dezvăluirile exclusive ale Anamariei Prodan, dar și informațiile în premieră oferite de un controversat om de afaceri despre situația financiară a lui Laurențiu Reghecampf au ținut publicul telespectator aproape de micile ecrane. De altfel, emisiunea Viaţa fără filtru descrie un trend ascendent, în luna octombrie înregistrând o creştere a cotei de piață +67% față de luna lansării.

 

Sursa:Kantar Media

 

Copyright:ARMADATA S.R.L.

 

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-ul Femei 21-54 Urban

Perioada 17 octombrie 2024

 

 

×