Astfel, conform Kantar Media, cel de-al doilea episod Bravo, tată! a condus clasamentul audienţelor, pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, înregistrând 6.1 puncte de rating şi 19.2% cota de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro TV, cu 5.8 puncte de rating şi 18.4% cota de piaţă. În minutul de aur, peste 1.1 milioane de telespectatori, la nivel naţional, au urmărit, aseară, Bravo, tată!.
În cel mai nou episod Bravo, tată!, după ce Dana l-a anunțat pe Mario că divorțează de el, acesta a devenit suspect că soția lui îl înșală și, ca să fie sigur că lucrurile nu-i scapă de sub control, a decis să meargă la clasa de yoga la care aceasta participă. Tot în episodul de aseară, Gioni și iubita lui, pe jumătate dezbrăcați, au rămas blocați pe holul unui hotel. Între timp, Crenguța a pus la cale un plan pentru a-l cuceri pe Emil, pregătindu-i gogoși. Să se înfiripe, oare, o idilă între cei doi?
Cum își continuă aventura un fost artist devenit influencer, un văduv intelectual, un casnic întreținut și un băiat de modă veche, ce încă mai comercializează haine și parfumuri din portbagaj, telespectatorii vor afla urmărind, în fiecare duminică, de la 20:00, serialul Bravo, tată!, difuzat la Antena 1 și pe AntenaPLAY.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban si National
Perioada 29 octombrie 2023